Cum sa faci fata concurentei cu ocazia Black Friday?
Mai e doar o saptamana pana la marea zi de shopping Black Friday, si deja esti pe ultima suta de metri cu pregatirea campaniei magazinului tau?
Bineinteles ca te intrebi ce face concurenta si cum s-a pregatit. Deja reclamele incep sa apara insa nu toate magazinele aleg sa-si faca cunoscute ofertele pentru Black Friday cu o saptamana inainte.
Asadar, cum faci sa afli ce a pregatit concurenta pentru Black Friday? Sau si mai bine, cum poti face in asa fel incat vanzarile magazinelor concurente sa nu-ti afecteze propriul business?
Una dintre primele idei la care poti apela ca sa afli imediat si fara sa pierzi ore intregi cautand pe tot Internetul, ce oferte pregatesc alte magazine cu acelasi specific, este sa pui Google la treaba.
Sfat! Poti seta o alerta de cautare pe Google pentru Oferta Black Friday 2012. Vei primi pe email notificari despre toate site-urile care au acest gen de oferte.
Bineinteles insa ca termenii de cautare ai alertei e bine sa fie personalizati in functie de aria de interes.
De exemplu, daca ai un magazin cu produse electrocasnice, poti seta alerta dupa cuvintele cheie „Oferta televizor Black Friday 2012” sau „Pret redus frigider Black Friday 2012„, etc.
Viziteaza si site-urile speciale dedicate ofertelor de Black Friday cum ar fi BlackFridayInRomania sau Black Friday Romania 2012. De aici poti afla ce magazine si-au mai anuntat participarea sau ce oferte se zvoneste ca urmeaza sa lanseze si incepand cu ce ora.
Si daca tot ai cercetat piata si ai constatat ca si alte magazine din domeniul tau se pregatesc pentru Black Friday de ce sa nu incerci sa-ti faci concurentii parteneri?
De exemplu, daca vinzi televizoare, poti integra si oferta de DVD playere a unui magazin partener si puteti oferi impreuna un pachet de produse la un pret special de Black Friday.
In acelasi mod, poti realiza parteneriate cu magazine din acelasi domeniu, dar care vand alte produse decat ale tale (exemplu: magazin de electrocasnice si magazin cu produse de curatenie bio) si puteti sa va promovati reciproc ofertele speciale de Black Friday prin intermediul bannerelor speciale.
Pentru a afla cum sa folosesti bannerele personalizate cu tematica Black Friday si pentru a nu rata niciunul dintre sfaturile ShopMania BIZ despre cum sa-ti pregatesti magazinul pentru aceasta zi speciala reciteste articolele noastre anterioare.
Orice solutie ai gasi, ShopMania BIZ iti ureaza mult succes si vanzari cat mai mari de Black Friday!
Daca si magazinul tau participa la Black Friday da-ne si noua de veste printr-un comentariu la acest articol.
Lasa un comentariu