Early Black Friday – reducerile incep pe 22 noiembrie 2013

20 noiembrie 2013

Ziua traditionala de reduceri din SUA, Black Friday, a capatat amploare si la noi in ultimii ani, insa in 2013 se pare ca romanii asteapta si mai nerabdatori preturile surpriza. Acest eveniment a devenit un reper important pentru cumparaturile de iarna, anul acesta fiind devansat startul reducerilor cu o saptamana, pe 22 noiembrie.

Anul acesta clientii sunt mult mai pregatiti si stiu ce anume doresc sa achizitioneze in zilele de reduceri, iar numarul celor care vor sa plaseze comenzi de Black Friday este cu 75% mai mare decat anul precedent, se arata intr-un studiu realizat de Daedalus Millward Brown.

Marile companii participante la acest eveniment profita de numarul crescut al potentialilor cumparatori, luand decizia de a incepe reducerile cu o saptamana mai devreme, pe 22 noiembrie. Ca urmare a acestei decizii, tot mai multi retaileri online si nu numai, si-au adaptat ofertele pentru a avea vanzari explozive chiar din acest weekend, cu prelungire pana la sfarsitul lunii.

In estimarile realizate de furnizorul de servicii online PayU Romania se prezinta faptul ca mai mult de 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marile magazine online in aceasta zi, iar valoarea cumparaturilor va depasi suma de 40 milioane euro, la platile online. Compania isi bazeaza analiza atat pe numarul mare de magazine online care au anuntat oferte speciale de Black Friday, cat si pe nivelul crescut de vizibilitate si popularitate de care se bucura acest eveniment.

Data de 29 noiembrie ramane in continuare data „traditionala” de Black Friday si multi comercianti vor avea actiuni si in aceasta zi, asa ca pregateste-ti si tu magazinul ca sa intampini cele doua valuri de cereri pentru produse cu discount si pachete de reduceri. In aceasta perioada se asteapta ca peste 4 milioane de romani din intreaga tara sa cumpere cel putin un produs, plasand comenzi cu 55% mai mari pentru obiecte electrocasnice si IT&C, in valoare de peste 100 milioane euro, fata de 65 milioane euro anul trecut.

Un studiu realizat de compania Daedalus Millward Brown in perioada 8-13 noiembrie 2013 pe un esantion reprezentativ de 2.000 de respondenti din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani, arata ca 7,4 milioane de romani au auzit de Black Friday, iar 4,2 milioane de oameni si-au declarat intentia de cumparare. De asemenea, barbatii sunt cei mai hotarati sa faca cumparaturi de Black Friday, iar cele mai dorite categorii de produse de ambele sexe sunt electrocasnicele mici, imbracamintea, incaltamintea, televizoarele, laptopurile si telefoanele.

Black Friday este o ocazie ce nu trebuie ratata, care iti poate aduce vanzari record si brand awarness in aceasta perioada. Daca nu ai terminat inca pregatirile pentru Early Black Friday si Black Friday traditional, arunca o privire pe articolul nostru despre cum sa actionezi ca sa ai rezultate pe masura.

Lasa un comentariu