Este magazinul tau online pregatit de Black Friday?

11 noiembrie 2013

Black Friday este un eveniment mult asteptat in toata lumea. Black Friday desemneaza deschiderea sezonului de cumparaturi de iarna, cu reduceri extrem de atractive la categorii variate de produse. Majoritatea magazinelor mari si-au anuntat deja participarea la acest eveniment. Este magazinul tau online pregatit pentru Black Friday?

Black Friday, sau Vinerea Neagra, este o oportunitate de promovare pentru magazinul tau online si de asemenea o ocazie de a inregistra o cifra de vanzari record. Care sunt cele mai bune strategii pentru ca afacerea ta online sa aiba succes in aceasta zi? Afla din cele ce urmeaza:

1) Stabileste-ti obiectivele – Ideea acestui eveniment este cresterea vanzarilor prin oferte promotionale, insa exista si alte avantaje de luat in considerare. Cel mai important este faptul ca iti poti promova afacerea pe termen lung, iar cumparatorii care au achizitionat produse de Black Friday sa se transforme in clienti fideli.

2) Pregateste produsele – Pentru ca vanzarile sa fie pe masura asteptarilor, stabileste cat mai din timp care sunt produsele ce vor avea reducere in ziua de Black Friday. Verifica stocurile si asigura-te ca vei fi pregatit sa intampini toate cerintele clientilor. Ai mai putin de 3 saptamanani pana la ziua cea mare asa ca stabileste rapid care vor fi acestea, luand in considerare si momentul in care vrei sa publici produsele cu pret special: cu cateva zile inaintea evenimentului sau chiar pastrate ca surpriza pentru ziua respectiva.

3) Vino cu cele mai bune oferte – De Black Friday, clientii doresc sa achizitioneze produse la preturi promotionale, astfel ca discounturile bine evidentiate vor fi punctul forte al acestei campanii. Te poti folosi cu usurinta de Promotiile pentru produse, disponibile pentru magazinele ShopMania BIZ, ca sa adaptezi oferta conform categoriilor de produse pe care le comercializezi.

4) Categorii speciale de Black Friday – Creeaza pe magazinul tau categorii de produse speciale pentru Black Friday, pentru o accesare cat mai usoara a tuturor produselor care au discount in aceasta zi.

5) Cupoane de reduceri – O alta strategie pe care ti-o propunem este sa vinzi cupoane la pret special de Black Friday. Astfel, ai garantia ca respectivii clienti care au cumparat cupoanele te vor revizita in viitorul apropiat. Citeste aici toate detalii de care ai nevoie pentru a creste vanzarile cu ajutorul cupoanelor.

6) Fii flexibil de Black Friday – Mediul online ofera oportunitatea de a promova si de a da startul reducerilor de Black Friday cu cateva zile inainte. In plus, Black Friday este urmata de inca o zi de reduceri, Cyber Monday (in urmatoarea zi de luni), cand ai oportunitatea sa continui cu discounturile din Vinerea Neagra sau chiar sa le adaptezi cererii pentru a satisface dorintele cumparatorilor.

7) Promovarea ofertelor – Aspectul esential pentru un eveniment reusit este promovarea. Utilizeaza cu incredere bannerele cu tematica Black Friday oferite magazinelor ShopMania BIZ, in campaniile de promovare de pe magazinul tau sau pe alte site-uri, si citeste articolele noastre pentru tips & tricks. Campaniile de email marketing care preced ziua de Black Friday te vor ajuta sa cresti interestul potentialilor tai clienti de ati vizita magazinul, iar platformele social media sunt mediul propice pentru propagarea rapida a informatiei la cele mai mici costuri.

Incepe campanii publicitare „lejere” cu cel putin doua saptamani inainte de ziua de cea mare pentru ca audienta targetata sa aibe timp sa navigheze pe magazinul online si sa fie pregatita pentru cele mai tari oferte ale anului. Iar cu cateva zile inainte de Black Friday fii mai insistent in ceea ce privesc actiunile de marketing, avand grija sa nu presezi excesiv de mult publicul pentru a intra pe site-ul tau.

Vinerea Neagra se apropie, asa ca speram ca toate aceste sfaturi iti sunt utile in stabilirea strategiei magazinului tau online cu ocazia acestui eveniment.

Iti uram mult succes!

Lasa un comentariu