Romanii sunt atrasi din ce in ce mai mult de shopping-ul online

28 martie 2012

Conform unui recent studiu realizat de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive, studiu intitulat „Profilul utilizatorului de Internet” numarul celor care cumpara si vand produse online a crescut cu aproximativ 30% fata de perioada similara a anului trecut (20,4% in prezent fata de 15,3% in 2011).

Rezultatele aceluiasi studiu indica faptul ca, romanii au inceput sa foloseasca mai mult retelele sociale anul acesta fata de anul trecut, 41,9% fata de 30,1% in 2011, iar navigarea pe Internet de pe smartphone-uri este din ce in ce mai populara in tara noastra.

Tendintele de crestere ale pietei de eCommerce se simt si in Romania, comertul electronic fiind de asteptat sa ia o amploare tot mai mare in urmatorii ani, avand in vedere cresterea atat a numarului de persoane care vand dar si a celor care cumpara de pe Internet, crestere cu 30% fata de anul trecut conform rezultatelor studiului.

Shopping-ul de pe telefonul mobil este din ce in ce mai popular

Magazinele online sunt din ce in ce mai accesibile clientilor, mai ales daca tin cont de tendintele utilizatorilor de Internet care acceseaza din ce in ce mai des Internetul de pe smartphone-uri si tablete.

Conectarea pe dispozitivele mobile de tip smartphone inregistreaza, conform studiului „Profilul utilizatorului de Internet”,  o evolutie fara precedent, avand o cota de utilizare de 15.2%, fata de 9% cat era in 2011.

ShopMania BIZ a lansat recent o prima versiune pentru varianta mobile a site-urilor create pe platforma noastra, astfel incat utilizatorii care iti acceseaza magazinul de pe telefonul mobil sa beneficieze de o experienta de shopping optima, indiferent de dispozitivul folosit.

Activarea versiunii mobile a magazinului tau ShopMania BIZ se face printr-un singur click din sectiunea Setari – Versiune mobila.

Magazinele online – tot mai cautate pe Internet

Shopping-ul este un domeniu din ce in ce mai atractiv pentru navigatorii romani pe Internet, 6.4% dintre acestia cautand informatii despre cumparaturi pe Internet si magazine online.

Celelalte domenii despre care utilizatorii romani de Internet cauta tot mai des informatii si pentru care a crescut interesul sunt Tehnologia (+9.8% fata de 2010), Educatia (+8.6%), Arta, Cultura, Societate (+6.8%), si Sportul (+5.7%).

E clar, romanii sunt din ce in ce mai deschisi catre cumparaturile pe Internet – voi cum va pregatiti magazinele pentru a intampina aceasta crestere a zonei eCommerce?

Lasa un comentariu