Cumparaturile online se vor face pe Facebook
Facebook imbunatateste de acum experienta de shopping pe telefon prin adaugarea unei sectiuni speciale de cumparaturi online, parte a unei strategii de inlesnire a ecommerce-ului pe reteaua de socializare.
Telefonul mobil este cea mai rapida forma de comunicare adoptata de utilizatori in istoria tehnologiei si continua sa modifice modul in care putem interactiona cu clientii nostri. Utilizatorii de telefoane inteligente folosesc in mod regulat aplicatii, inclusiv cele de socializare Facebook si Instagram.
Pe Facebook utilizatorii interactioneaza deja cu produse si marci preferate, ba mai mult, aproape jumatate dintre utilizatorii de Facebook intra pe retea pentru a cauta produse, descoperind noi produse in feed-ul de stiri, pe pagini oficiale si in grupuri. Deja exista acest comportament de research pre-shopping, asa ca Facebook a avut oportunitatea sa raspunda unei nevoi a cumparatorilor, de a achiziona produse direct de pe Facebook.
Cei care pana acum erau nevoiti sa acceseze diverse site-uri si aplicatii care se incarca greu pe telefon sau care contin prea multi pasi pana la checkout, vor avea la indemana o solutie mult mai rapida si eficienta. Asa ca specialistii in marketing si vanzari isi pot concentra eforturile pe generarea de vanzari pe reteaua de socializare, creand valoare pentru oameni si afaceri.
Aceasta sectiune va avea un tab dedicat similar Groups sau Photos, insa doar pentru shopping online. Spre deosebire de reclamele pentru produse care apareau in feed-ul de stiri si care se pierdeau in multitudinea de informatii, in aceasta sectiune va fi mult mai comod sa cumperi online.
Momentan functionalitatea se afla in testare, dar probabil ca va fi disponibila pentru toti utilizatorii, cat de curand. Doar se apropie ofertele de Black Friday si Craciun, nu?
Mai multe detalii despre cum pot fi readusi in acelasi loc clientii, marcile si produsele poti citi chiar pe blogul Facebook. Vei afla lucruri interesante si despre formatul carusel pentru reclame in feed-ul de stiri sau Canvas, navigarea rapida din ad-uri catre produse.
Lasa un comentariu