Documentar: Marketingul de Continut schimba regulile jocului

Stiri si tendinte, 16 Sep 2015

Continutul transforma fundamental afacerile online si offline. Continutul pe care il oferim publicului, clientilor nostri, are o valoare mult mai mare decat in trecut si intrerupe "structura" traditionala de marketing cu care eram obisnuiti. Consumatorii doresc sa detina controlul, sa afle mereu informatii utile, sa descopere afaceri transparente si isi doresc sa poata crea legaturi emotionala cu marcile.

In urma cu 25 de ani existau putini advertiseri, iar acestia obisnuiau sa detina controlul mesajelor comunicate publicului si a fabricilor care printau reclamele respective. Acum, oamenii pot ignora foarte usor orice tip de reclama, fie stradala, la televizor sau pe Internet, si nu numai atat. Au un cuvant de spus, pot transmite usor companiilor ce tip de informatii doresc si ce informatii au nevoie sa primeasca pentru ca in final sa aleaga produsele sau serviciile lor.

Pentru a te diferentia de competitori si a primi atentia oamenilor in tot acest ocean de publicitate, spune si tu o poveste remarcabila care merita ascultata.

Din documentarul The Story of Content: Rise of the New Marketing, creat pentru prima data in industrie de Content Marketing Institute, vei afla cum Continutul schimba regulile jocului. Este expusa evolutia marketingului de continut prin ochii marilor brand-uri si a specialistilor, dar si studii de caz interesante.

Vizionare placuta!

Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.