Lansarile lunii Mai in platforma MerchantPro: conversie imagini in format WebP, integrare Facebook Conversion API si multe altele

24 mai 2021

Ne apropiem de finalul lunii mai, asa ca este momentul sa trecem in revista cele mai importante functionalitati pe care le-am adaugat in platforma MerchantPro in ultima perioada.

Conversia si utilizarea imaginilor in formatul WebP

WebP este un format de imagine modern care ofera o compresie superioara fara pierderi de calitate pentru imaginile de pe web. Utilizand acest format, fisierele de imagine vor fi mai mici si mai bogate in detalii, ceea ce va duce la o incarcare mai rapida a acestora si implicit a paginilor din magazin. In functie de situatie, imaginile WebP pot fi cu 26% mai mici in dimensiune comparativ cu PNG-urile si cu 25-34% mai mici decat imaginile JPEG, la un indice de calitate similar.

Ecommerce

In platforma MerchantPro, imaginile de produs ale magazinului tau sunt de acum compresate in mod automat pentru formatul WebP si vor fi servite astfel atunci cand browser-ul folosit permite acest lucru (majoritatea browser-elor uzuale folosite in prezent folosesc in mod nativ formatul WebP).

Vestea si mai buna este ca nu trebuie sa setezi absolut nimic suplimentar pentru a folosi imagini de tipul WebP – magazinul tau a primit deja acest upgrade, ceea ce va genera automat o experienta mai buna pentru vizitatori si un avantaj extrem de important la nivel de SEO, prin incarcarea mai rapida a paginilor.

Integrare Facebook Conversion API

Cel mai probabil ai auzit deja despre acest instrument alternativ propus de Facebook pentru tracking-ul performantelor campaniilor, in contextul dificultatilor de masurare aparute pe device-urile mobile Apple odata cu lansarea iOS 14. Pentru a mentine acuratetea indicatorilor de succes in aceste situatii, Facebook Conversion API permite trimiterea evenimentelor web direct de pe serverul advertiser-ului catre Facebook, iar evenimentele de server sunt folosite la masurare, raportare si optimizare in acelasi mod ca si evenimentele pixelilor din browser.

Ecommerce

Acum ai la dispozitie posibilitatea de a configura Facebook Conversion API direct din cpanel-ul tau MerchantPro – dupa ce ai efectuat setarile necesare in interfata Facebook Business Manager si ti-ai generat token-ul de acces, tot ce trebuie sa faci este sa mergi in aplicatia Facebook Pixel din contul tau MerchantPro si sa il introduci in campul dedicat.
Pentru mai multe detalii si asistenta la setare, te rugam sa ne contactezi.

Titluri si descrieri meta pentru atribute

Modul in care iti structurezi catalogul de produse este esential atat pentru experienta de navigare a clientului in magazin, cat si din perspectiva SEO. Atributele de produs joaca un rol important in ceea ce priveste strategia ta SEO si, din acest motiv, ai acum optiunea sa generezi titluri si descrieri meta la nivel de atribut, care se vor afisa in paginile de filtrare in functie de acel atribut.

Poti seta aceste informatii suplimentare din pagina de adaugare/editare a atributului.

Grupuri de clienti dinamice

Pentru a te ajuta sa extinzi modalitatile de segmentare a clientilor, am introdus Grupurile de clienti de tip Dinamic – acestea permit includerea automata a profilurilor de client in grupuri, in functie de anumite criterii prestabilite la nivel de grup, precum numarul total de comenzi, valoarea acestora sau tipul de client – persoana fizica sau juridica.

Acceseaza sectiunea Promotii > Grupuri clienti si selecteaza optiunea Grup dinamic la crearea unei noi inregistrari.

Ecommerce

Generare link-uri de afiliere

Daca inca nu ai incercat aplicatia Program de afiliere, pe care am lansat-o recent in premiera pe zona SaaS-urilor de eCommerce din Romania, e timpul sa iei masuri si sa iti creezi propriul program de afiliere, administrat independent si fara niciun fel de intermediari.

Dezvoltam in continuare functionalitati noi in cadrul aplicatiei, iar recent am introdus posibilitatea ca fiecare afiliat sa isi genereze un URL de afiliere pentru orice pagina specifica din magazinul tau – o anumita pagina de produs sau orice alta sectiune din website. Optiunea este disponibila in contul de afiliat din magazinul tau.

Pe langa aceste noi instrumente, am adus optimizari importante de functionare si la nivelul metodelor de livrare bazate pe lockere sau puncte fixe de livrare, in aplicatia Comenzi & abonamente recurente, in modulele de Promotii si in multiple alte zone-cheie ale platformei.

Ai intrebari suplimentare sau nelamuriri? Contacteaza-ne oricand in Centrul de Asistenta Clienti.

Lasa un comentariu