Cat de importanta este o Pagina de Facebook pentru afacerea ta in 2014

19 februarie 2014

Tot mai multe afaceri vor folosi social media in 2014 ca forma activa de comunicare cu consumatorii. De fapt, nu va mai fi o optiune pentru a fi prezent pe cea mai mare retea de socializare, Facebook, asa ca daca nu ai deja o Pagina, acum este momentul sa iei masuri in acesta privinta.

De ce? Citeste articolul nostru ca sa afli care sunt cele mai importante motive pentru a fi prezent pe Facebook, in conditiile in care 71% dintre consumatorii de social media sunt mai predispusi sa cumpere de la o marca pe care o urmaresc deja online. Balihoo este compania care a publicat acest procentaj, firma ce detine o platforma de marketing automation.

  • Vizitatorii site-ului tau se asteapta sa fii deja prezent pe Facebook, asa ca ar fi pacat sa ii dezamagesti. De multe ori acestia cauta pe homepage-ul site-ului tau icon-urile pentru social media, rss, email, tocmai pentru a te putea urmari in viitor si fii la curent cu noutatile. Nu uita ca si competitorii tai sunt acolo, pe Facebook, si lupta pentru castigarea unui loc in topul preferintelor potentialilor clienti este una continua.

  • Culegi date importante despre fani si clienti, urmarind nu doar like-urile si comentariile pentru postarile publicate, ci si vizitand profilele lor personale pentru a-ti face o idee despre stilul de viata al acestora, in masura in care este posibil acest lucru.

  • Te folosesti de datele statistice Facebook Insights, pe care un profil de utilizator nu ti le poate oferi, fiind disponibile doar pentru Pagini. Aici gasesti o multitudine de date, de la numarul de persoane care au vizualizat postarile, la orele potrivite pentru a posta si pana la date demografice.

  • Iti reduci costurile de marketing, folosind o Pagina care este gratuita si care necesita doar cateva ore pe saptamana pentru a fi intretinuta, in functie de marimea sa. Cu cat vei avea mai multi fani, cu atat vei primi mai multe mesaje si comentarii la postari, care necesita raspunsul tau, indiferent daca acestea sunt pozivite sau negative.

  • Folosirea unei Pagini nu iti va aduce doar beneficii avand Facebook ca referrer, dar si din punct de vedere SEO, fiind indexata pe motoarele de cautare. Prezenta pe social media este vazuta ca “plus” pentru ranking-ul pe care il calculeaza motoarele de cautare site-ului tau, asa ca de ce sa nu profiti de acest lucru.

  • Oferi suport tehnic si informatii despre comenzi sau livrari fara alte costuri suplimentare. Utilizatorilor le este la indemana sa comunice cu firma ta direct pe Facebook, mai ales daca iei in considerare faptul ca multe persoane nu utilizeaza email-ul in mod regulat. In plus, obtii feedback direct, de la audienta targetata.

  • Marca ta va putea fi accesata si de pe mobile, cu ajutorul Facebook, chiar daca site-ul pe care il detii nu este unul optimizat pentru vizualizare de pe dispozitivele mobile. Deci ai astfel viziblitate permanenta fara costuri suplimentare. Daca ai un magazin ShopMania BIZ, poti activa oricand Versiunea mobila.

  • Vinzi pe Facebook avand activata versiunea pentru aceasta platforma a magazinului tau online. Daca detii un magazin ShopMania BIZ, activeaza aplicatia pentru Facebook daca nu ai facut-o pana acum.

Aruncam o scurta privire si asupra evolutiei datelor furnizate de WebDAM pentru urmatorii 20 de ani, care fac referire la importanta pe care o va avea o Pagina de Facebook si pentru afacerile Business2Business:

  • Bugetele pentru social marketing se vor dubla in urmatorii 5 ani;
  • 52% dintre marketeri vor gasi clienti pe Facebook;
  • Companiile B2B care folosesc un blog vor genera 67% mai multe lead-uri decat cele care nu aleg aceasta forma de promovare, crescand sansele ca un vizitator sa navigheze pe site-ul companiei. Un blog este o sursa de continut pentru Pagina de Facebook, un instrument important pentru strategia firmei.
  • 73% dintre companii produc mai mult continut original decat anul trecut, in cadrul strategiei de content marketing, in timp de 58% dintre firme planuiesc sa creasca bugetul pentru content marketing in anul urmator.

Afacerile de dimensiuni reduse, care folosesc social media in mod eficient isi pot promova produsele avand rezultate peste asteptari. Afacerea ta trebuie sa fie una dintre ele, pentru ca social media este aici pentru a ramane!

Lasa un comentariu