Ce ar trebui sa comunice pe Twitter un magazin online

16 ianuarie 2012

Ce ar trebui sa contina un tweet bun care sa-mi aduca clienti? Aceasta este probabil intrebarea majoritatii detinatorilor de magazine online care aleg sa isi promoveze magazinul si pe Twitter.

Este greu sa-ti dai seama ce vor cei de pe Twitter sa auda de la tine, ce anume i-ar face sa te urmareasca sau, din contra, sa nu se aboneze la postarile tale, sa dea Retweet, si mai ales, ce i-ar face sa intre in magazinul tau online si sa devina clienti.

Raspunsurile depind si de specificul fiecarui magazin in parte, dar si de niste strategii care in general functioneaza. Iata 5 sfaturi despre ce anume trebuie sa contina tweet-urile tale pentru a te ajuta in cresterea popularitatii pe Twitter a magazinului tau pentru a atrage clienti.

1. Oferte si promotii

Ca si campaniile de emailling, postarile pe Twitter sunt o modalitate foarte buna de a face cunoscute ofertele speciale ale magazinului tau online.

2. Anunturi de lansari de produse, reclame si reduceri

Lansezi un nou produs? Faci reduceri? Twitter este o modalitate foarte buna de a raspandi vestea.

3. Informatii despre marca produselor comercializate in magazinul tau

Utilizatorii urmaresc brand-uri pentru ca sunt interesati de ele, deci nu te sfii in a le afisa si a le promova cu cat mai multe tweet-uri.

Poti de exemplu sa le oferi follower-ilor tai de pe Twitter un istoric in postari periodice despre brand-ul sau marca cea mai importanta din magazinul tau.

4. Ocazii speciale

Raspandeste vestea despre evenimentele locale prin intermediul Twitter. Anunta follower-ii ce le-ai pregatit special de Valentine’s Day, de 1 Mai, de Paste, de Craciun si de alte sarbatori locale sau internationale.

5. Feedback

Twitter este o retea de socializare cu feedback extrem de rapid deci, la capitolul intrebari de la utilizatori si raspunsuri oferite este bine sa ai o reactie foarte rapida si sa nu omiti sa le raspunzi.

De asemenea, este foarte util si sa intrebi tu pe ceilalti din retea ceva legat de domeniul magazinului tau online, si astfel sa-i provoci sa urmareasca contul tau.

ShopMania BIZ iti ofera posibilitatea de a-ti conecta magazinul online la contul de Twitter, ca sa beneficiezi de un plus de vizibilitate si ca sa iti poti crea o audienta fidela care apoi poate fi transformata in clienti.

Lasa un comentariu