Idei de postari in social media

5 octombrie 2016

O buna comunicare in social media inseamna idei creative si postari cat mai diverse. Astazi ti-am pregatit cateva propuneri de postari pentru zilele in care ramai fara idei pentru Facebook sau Instagram. Postarile trebuie sa-ti aduca cat mai multe like-uri la pagina si sa interactionezi cat mai bine cu publicul tau.

Incearca un concept de postari in serie care pot fi saptamanale sau lunare. Fie ca sunt materiale video, imagini sau articole pe blog, recurenta face ca oamenii sa revina. Important este ca acest gen de postari sa fie insotite si de un #hastag pe care sa-l folosesti mereu. Publicului ii va fi usor sa caute si sa identifice mult mai usor postarile care apartin unei campanii.

Postarile pot sa faca referire la reduceri („daca e vineri, avem reducerea saptamanii„), pot fi Ā prezentari ale unor tinute de stilist (in cazul unui magazin de fashion)Ā sauĀ o serie de articole care contin retete, sub aceeasi denumire (in cazul unui magazin de alimente).

Clipuri video

Un reach foarte bun in social media il au materialele video. Ai puteaĀ sa faci o serie de materiale video in care sa prezinti calitatile produselor intr-un decor interesant, sa publici filmari de la evenimentele unde brand-ul tau este prezent sau sa faci un colaj din mai multe imagini.

Daca ai un material video cu o durata mai mare, pentru canalele social media, indicat este sa-l taiĀ in mai multe bucati, fiecare cu o durata mai mica.


Asocierea cu un blogger sau cu un alt brand

Un model de promovare este si cross promotion-ul, o situatie in care ambele branduri au de castigat.
Te poti asocia cu organizatorii unui eveniment, cu un blogger cunoscut, cu o vedeta sau cu un alt brand. Postarile de pe pagina partenerului in care este tag-uita pagina ta iti pot aduce o multime de fani.

Aprecierile clientilor

Cauta clientii multumiti care au postat deja despre brand-ul tau si au taguit pagina de Facebook sau clientii care au folosit unul din hastagurile pe care le-ai afisat in postarile tale. De asemenea, ai putea cereĀ tu clientilor parerea dupa ce le-ai livrat produsele si sa postezi o fotografie facuta de ei cu produsele tale.

Poti alege clientul saptamanii si sa-i oferi un premiu sau un bonus, astfel vor fi incurajati si ceilalti sa posteze informatii despre afacerea ta.
Ā 

Lasa un comentariu