Optimizeaza-ti livrarile de Black Friday - 5 recomandari de la Innoship si MerchantPro

Online Marketing, 23 Oct 2020

De regula, proprietarii de magazine online isi organizeaza planurile de Black Friday cu saptamani bune inainte. Multi dintre ei isi planifica achizitia de stocuri, stabilesc in detaliu politica de preturi si discounturi, isi formeaza strategia de comunicare si campaniile de marketing.

Insa, putini sunt cei care aleg sa consume energie si resurse in procesul de livrare al comenzilor ca acesta sa fie executat corect. Anual, foarte multi clienti isi declara nemultumirea asupra procesului de livrare, iar retailerii se infrunta cu o rata foarte mare de retururi si intr-un final o profitabilitate scazuta.

Impreuna cu cei de la Innoship am structurat un set de cinci recomandari care iti vor asigura succesul strategiei de livrare a comenzilor de Black Friday:

1. Alege sa colaborezi cu mai multe companii de curierat

Daca folosesti serviciile unui singur curier, risti ca desfasurarea livrarii sa nu fie conform standardelor din piata. Cu alte cuvinte, exista sanse ca pachetele sa fie livrate cu intarzieri sau sa existe erori de livrare cauzate de supraaglomerare.

Atunci cand acesta nu distribuie eficient comenziile in anumite locatii, produsele nu vor ajunge in timp util la client. Te indrumam sa colaborezi cu mai multe companii de curierat, indiferent de dimensiunea magazinului tau online, pentru a-ti asigura mai multe variante de transport.

2. Aloca eficient comenzile si automatizeaza procesul pentru a economisi timp

In situatia unui volum mare de comenzi, operatiunea de repartizare a comenzilor catre servicii de livrare este extrem de productiva atunci cand este realizata de algoritmi de tip machine learning (AI), spre deosebire de procesele realizate manual, care consuma mai mult timp.

Un sistem automatizat precum cel integrat in platforma Innoship, este mult mai prompt in atribuirea eficienta a comenzilor. In plus, algoritmii utilizeaza o serie complexa de parametri simultan si vor lua in calcul pretul, calitatea si alte reguli caracteristice business-ului tau online.

3. Utilizeaza modalitati alternative de livrare pentru eficienta

De acest Black Friday, ar trebui sa iei in considerare si moduri de livrare alternative care sunt mai rapide si sunt mai eficiente decat cele traditionale.

Asadar, analizeaza cum poti beneficia de flexibilitatea oferita de curieri si variantele acestora disponibile pe piata in acest moment: pick-up point, locker, same day, next day, standard, livrare internationala, s.a. sau mai simplu, alege un serviciu care le cuprinde pe toate, de la toti curierii.

4. Urmareste statusul comenzilor pentru a lua decizii in timp real

De Black Friday si in perioada imediat urmatoare, cantitatea de comenzi este mare decat in alte perioade ale anului si este mai dificil sa obtii o imagine de ansamblu asupra intregului proces de livrare.

Pentru a putea examina calitatea serviciilor de curierat, este necesar sa ai acces la informatii actualizate permanent si sa poti vedea in timp real statistici centralizate. Daca esti mereu in control si ai acces la statusul comenzilor si a rambursurilor tale, vei putea lua imediat decizia care sa imbunatateasca experienta de cumparare si primire a comenzilor, de catre clientii tai.

5. Comunica constant clientilor tai statusul comenzilor

Cei mai multi dintre clienti doresc sa stie care este statusul curent al comenzilor, pentru a stii daca vor primi coletul la timp. Daca vei comunica catre acestia posibilele intarzieri sau modificari aparute, cu siguranta clientii vor aprecia transparenta si sinceritatea ta, crescand astfel increderea in magazinul tau.

Pentru a putea comunica imediat cu clientii tai, este necesar sa ai un sistem structurat care sa-ti ofere alerte si notificari instant cand comenzile tale nu se pot livra sau au intarzieri.

Include strategiile de mai sus in planul tau de livrare a produselor de Black Friday si incepe chiar acum sa testezi platforma Innoship, beneficiind gratuit de primele 100 de comenzi.

Afla cum te poate ajuta Innoship

Innoship este o platforma software care te ajuta sa gestionezi mai usor interactiunile cu serviciile de curierat, sa eficientizezi costurile cu pana la 25% si sa cresti performanta de livrare cu pana la 15% printr-o alocare dinamica a comenzilor, toate intr-un singur loc.

Platforma aloca automat comanda curierului in functie de criteriile prestabilite de tine: cost, calitate sau reguli complexe, specifice afacerii tale. Pe langa acest aspect, Innoship vine la pachet si cu alte beneficii:

  • Este integrata cu toti curierii de pe piata locala precum: FanCourier, UrgentCargus, SameDay, GLS, DPD, Nemo, TeamCourier, PostaPanduri, Posta Romana, etc. , dar si cu jucatori de pe plan international, precum: GLS, DPD, DHL, TNT, UPS, Coletaria, etc.

  • Ai vizibilitate in timp real, pe intreg procesul de livrare, returnare, preluare retururi de la terti sau rambursuri, pentru toti curierii.

  • Exista optiuni multiple de livrare pentru destinatar, precum Pick-up and Drop Off Points sau Lockere.

Activeaza Innoship in magazinul tau MerchantPro

Pentru a utiliza Innoship in magazinul tau online, creeaza-ti mai intai un cont de utilizator pe innoship.com si apoi instaleaza aplicatia Innoship din panoul de control MerchantPro.

Confidentialitate
Utilizam cookie-uri pentru a-ti oferi serviciile si pentru a-ti optimiza experienta. Navigand in continuare, iti exprimi acordul cu privire la Politica de Cookies.