dotCommerce 2025 – o noua editie de succes dedicata inovatiei si performantei in eCommerce, alaturi de cei mai influenti specialisti in domeniu
Ajuns la a treia editie, dotCommerce – Digital Retail Forum a devenit deja unul dintre principalele repere pentru antreprenorii online avizi sa cunoasca printre primii trendurile din eCommerce, precum si solutiile inovatoare pe care le au la dispozitie pentru a creste performanta propriilor magazine.
Ce a fost in focus la dotCommerce 2025?
Evenimentul organizat de MerchantPro a reunit si in acest an unii dintre cei mai reputati specialisti din eCommerce si domeniile adiacente, care au dezbatut in fata unei audiente de aproape 500 de participanti subiecte relevante precum:
- Adaptarea afacerilor la contextul curent al pietei, subiect dezbatut sub multiple aspecte in panelul Spre viitor – Cum iti upgradezi business-ul online in noul context al pietei de catre Horia Grozea (Sales & Business Development Director, Netopia), Robert Trandafir (Head of Growth & Co-Founder, Zeph), Catalin Gealapu (Country Head, Base.com – formerly BaseLinker), Radu Marcusu (CEO, Upswing) si Adrian Iorga (Director Vanzari, FAN Courier);
- Identificarea noilor oportunitati, provocare tratata din perspectiva crossborder in cadrul panelului Noi frontiere – Unde se ascund noile oportunitati de crestere in eCommerce de catre Stejara Pircan (Senior Vice President, eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria), Elena Gheorghe (Country Manager, PayU GPO Romania), Dan Stanica (Director of eCommerce Business, tbi bank) si Daniel Nicolae (Co-Founder & Managing Partner, Innoship);
- Directiile de utilizare a inteligentei artificiale pentru cresterea unui business, cu o abordare vizionara detaliata in cadrul panelului Performanta la superlativ prin AI & Automatizare de catre experti care utilizeaza si dezvolta zilnic astfel de solutii: Vlad Marincas (CEO & Co-Founder, Aqurate), Tiberiu Socaci (Co-Founder & CEO, Makeitfuture), Ciprian Cazacu (Co-Founder & CEO, easySales), Mihai Vinatoru (Co-Founder & CEO, DWF) si Ioana Vacarasu (Co-Founder & CGO, Dyver);
- Intelegerea comportamentului si nevoilor tinerei generatii de consumatori, provocare acceptata in panelul Gen Z – Descifrarea comportamentului noului consumator de catre marketeri cu mare experienta precum Raluca Radu (Founder, MTH Digital), Alina Mitrica (CEO, TheMarketer), Paul Kasprovschi (Director Cercetare & Evaluare, GRF+), Calin Fara (Sr. Product Design Lead Adobe & Co-Founder inque.studio) si Victor Urda (CEO & Founder, Genius Media).
Momentul cel mai asteptat de la dotCommerce 2025 a fost dialogul dintre Arthur Radulescu (CEO & Founder, MerchantPro) si Tudor Manea (CEO, eMAG), o discutie libera despre viziune, strategie si impact in eCommerce, cu multe experiente personale si recomandari valoroase.
Arthur Radulescu a sustinut de asemenea si un keynote in care a prezentat solutiile MerchantPro pe baza de AI dedicate cresterii magazinelor din platforma, dupa care au urmat alte 3 prezentari individuale marca Rares Banescu (Owner & Founder, theMarketer) despre eficienta automatizarii campaniilor de email, Gabriela Ciupitu (Co-Founder, Customer Experience Romania) despre gandirea strategiei de Customer Experience in eCommerce si Costin Ciora (PhD., CEE Advisor, Simon-Kucher), care a vorbit despre optimizarea strategiilor de pret.
Ca de obicei, finalul zilei la dotCommerce – Digital Retail Forum a fost rezervat antreprenorilor din platforma MerchantPro, intr-un panel moderat de Ionut Grossu. Rand pe rand, Nicolae Slav (CEO, dEpurtat.ro), Ioana Cristodoru (Founder, Vanilla), Florin Cazacu (Director eCommerce, MAM Bricolaj) si Mihai Todor (Manager, Nova Pan Group – Cofetarul istet) au expus cateva dintre secretele cresterii magazinelor online pe care le conduc.
Multumiri partenerilor si participantilor
Si in acest an, lista partenerilor evenimentului dotCommerce – Digital Retail Forum a fost una generoasa, cu nume precum TheMarketer (partener principal), PayPo, Aqurate, NETOPIA, tbi bank, Innoship, Zeph, Compari!, eColet by alsendo, #makeitfuture, easySales, MTH Digital, Base, Paysera si Full Out Media.
Totodata, evenimentul a fost sustinut si de partenerii media traditionali: Retail.ro, Wall-street.ro, Start-up.ro, Spotmedia.ro si Digital-business.ro.
Ne bucuram sa fi avut din nou alaturi o parte importanta din elita eCommerce la a treia editie a dotCommerce – Digital Retail Forum, pentru o zi plina de informatii pretioase dedicate cresterii magazinelor eCommerce, networking exclusiv cu acces la solutiile inovatoare MerchantPro si ale partenerilor si multa bunadispozitie venita dinspre participanti.
Multumiri tuturor si lansam de pe acum invitatia la dotCommerce 2026! Pe anul viitor!
Lasa un comentariu