dotCommerce 2025: vino pe 12 iunie sa afli tot ce trebuie sa stii despre AI, automatizari si loializarea noii generatii in eCommerce

21 mai 2025

Se apropie vara, se apropie si momentul in care elita comertului online romanesc se reuneste la dotCommerce Digital Retail Forum. Cea de-a treia editie a evenimentului dedicat inovatiei, scalarii si performantei in eCommerce are loc pe 12 iunie 2025 la Terra Events Hall, in Bucuresti, si reuneste antreprenori, profesionisti si experti care seteaza directia in eCommerce-ul romanesc.

Evenimentul organizat de MerchantPro si sustinut de The Marketer aduce in prim-plan solutii aplicate pentru scalarea afacerilor online in 2025, dar si tactici folosite de antreprenorii locali pentru a depasi provocarile pietei si solutii prin care AI-ul poate fi integrat eficient in eCommerce.

Ce te asteapta la dotCommerce 2025

Editia 2025 este structurata in jurul a doua directii majore: „Moving Forward”, cu focus pe tendinte, oportunitati si comportamente de consum in schimbare, si „The AI & Automations Mindset in eCommerce”, cu sesiuni dedicate integrarii inteligentei artificiale si automatizarii in fluxurile operationale. Participantii vor putea accesa know-how aplicat, exemple concrete, analize de profunzime si studii de caz relevante pentru provocarile actuale din industrie.

Printre speakerii confirmati se numara Tudor Manea (CEO eMAG), Arthur Radulescu (Founder & CEO MerchantPro), Rares Banescu (Founder The Marketer), Stejara Pircan (Senior Vice President, eMAG Romania, Bulgaria si Ungaria), Alina Mitrica (CEO The Marketer), Gabriela Ciupitu (Co-Founder Customer Experience Romania), Costin Ciora (CEE Advisor, Simon-Kucher), Dan Stanica (eCommerce Director tbi bank), Vlad Marincas (CEO Aqurate), Paul Kasprovschi (Director Cercetare si Evaluare, GRF+), precum si reprezentanti ai unor companii de top din ecosistemul digital: Netopia, tbi bank, PayU GPO Romania, Alsendo Innoship, Aqurate, Makeitfuture si altii.

Una dintre cele mai asteptate sesiuni este dialogul dintre Tudor Manea si Arthur Radulescu, care va aborda subiecte ale momentului in eCommerce, dar si o discutie despre instrumentele si modelele care faciliteaza luarea deciziilor si conturarea unei strategii solide pe piata intr-un context extrem de dinamic. Discutia va include si o sesiune interactiva, cu intrebari din public.

Ce subiecte aduce in prim-plan dotCommerce 2025: de la AI si automatizare, la strategie de pret, customer experience, loializare si Gen Z.

Subiecte in focus: AI, automatizare, loializare si Gen Z

Agenda din acest an cuprinde o serie de teme relevante pentru dezvoltarea business-urilor online, abordate in sesiuni aplicate, studii de caz si paneluri de dezbatere. Printre subiectele-cheie se numara:

  • Cum iti poti creste competitivitatea in contextul actual – o dezbatere alaturi de reprezentanti ai serviciilor de plati, curierat, publicitate si marketplace-uri, care vor analiza provocarile momentului si solutiile eficiente de adaptare.
  • Cum poti folosi inteligenta artificiala pentru a obtine performanta – discutii sub semnul concretului despre integrarea AI in fluxurile si procesele de eCommerce, cu exemple practice din MerchantPro si nu numai.
  • Generatia Z – la ce reactioneaza noul consumator si cum il loializam – un panel dedicat intelegerii comportamentului de cumparare al Generatiei Z, alaturi de specialisti in comunicare, branding si influenceri.
  • Cum folosesti strategia de pret ca motor de crestere – abordari tactice pentru construirea unor politici comerciale care genereaza volum si marja, nu doar competitie pe cost.
  • Cum depasesc brandurile locale provocarile actuale – un panel cu antreprenori din retailul online romanesc care impartasesc solutii testate pentru scalare si competitivitate in business.

Construim aceasta editie ca un mix echilibrat de know-how aplicat, perspective relevante si solutii care pot fi puse in practica imediat. Ne concentram pe subiecte esentiale pentru dezvoltarea sustenabila si agila a afacerilor online – de la integrarea tehnologiilor de automatizare si AI in fluxurile operationale, pana la intelegerea noilor comportamente de consum si optimizarea strategiilor comerciale. Cu sprijinul partenerilor, ne propunem sa oferim participantilor acele instrumente care pot face diferenta reala intr-o piata dinamica si tot mai competitiva„, precizeaza Arthur Radulescu, CEO MerchantPro.

Pe langa sesiunile de continut, evenimentul include zone dedicate de networking si standuri expozitionale, unde participantii pot descoperi solutii si servicii utile in dezvoltarea afacerilor online.

dotCommerce Digital Retail Forum are loc pe 12 iunie 2025, la Terra Events Hall, Bucuresti. Biletele sunt disponibile pe site-ul oficial www.dotcommerce.ro, unde este disponibila si agenda. Atentie: pana pe 26 mai, le poti achizitiona la pret Early bird, de la 69 eur+TVA.

Evenimentul organizat de MerchantPro este sustinut de partenerul principal TheMarketer, precum si de PayPo, Netopia, tbi bank, Alsendo Innoship, Compari, Ecolet by Alsendo, Aqurate, Zeph, Makeitfuture, MTH Digital, easySales, Rosistem, Doctor SEO.

Parteneri media ai evenimentului: Wall-Street.ro, Retail.ro, Start-up.ro, Spotmedia.ro, Digital-Business.ro.

Lasa un comentariu