Noi tipuri de Checkout pentru magazinul tau + alte instrumente fresh

19 iulie 2017

Stim ca e perioada de concedii, insa n-am vrea sa pierzi noutatile pe care ti le-am pregatit in ultima vreme pe platforma ShopMania BIZ. Sunt la fel de fierbinti ca temperatura de afara!

Un nou flux de checkout + surpriza: One page checkout

Pe langa design si uzabilitate generala, stim cat de important este pentru un business online fluxul de checkout, respectiv procesul prin care un cumparator trebuie sa treaca pentru a plasa o comanda.

De acum inainte, platforma ShopMania BIZ iti ofera posibilitatea sa alegi tipul de checkout care va fi folosit in cadrul magazinului tau.

In sectiunea Setari magazin > Setari specifice pentru comenzi, vei regasi posibilitatea de a selecta intre mai multe fluxuri posibile de checkout:

– Classic checkout – acesta este modelul de checkout pe care il cunosti deja si care este cel mai probabil activ in momentul de fata in magazin; ca urmare a introducerii a doua noi fluxuri mult mai eficiente din punctul de vedere al conversiei, acest tip de checkout va fi retras in urmatoarea perioada;

– Nou: Smart checkout – acest tip vine cu o serie de optimizari fata de checkoutul Classic. Clientul va parcurge tot 2 pasi pentru a plasa comanda: introducerea informatiilor de client si ulterior selectia metodelor de plata si de livrare, dar in pagina de checkout informatiile vor fi dispuse pe doua coloane, pentru o mai buna privire de ansamblu a clientului asupra intregului proces de comanda;

– Nou: One page checkout – dupa cum probabil ai intuit din denumire, acest tip de checkout reduce la minim numarul de pasi parcursi de client pentru plasarea comenzii. Astfel, clientii noi, care nu sunt detectati pe baza de cookies ca avand cont, vor fi redirectionati din pagina de Cos de cumparaturi direct in pagina de Checkout. Crearea contului sau introducerea informatiilor de plata si livrare se vor efectua direct din pagina de Checkout, din care se va plasa si comanda.

Iti recomandam sa testezi noile tipuri de checkout si sa monitorizezi comparativ rata de conversie timp de cel putin o saptamana inainte de a decide pe care dintre fluxuri doresti sa ramai – Smart checkout sau One page checkout. In cazul in care magazinul tau are modificari custom de design in pagina de Checkout, Quick Checkout sau in pagina de Signup, acestea nu se vor porta automat pe fluxul nou de Checkout selectat. Ele raman salvate insa si se reactiveaza daca revii la vechiul tip de checkout Classic. Dupa ce ai hotarat ce tip de Checkout nou vrei sa folosesti mai departe, te rugam sa ne contactezi in vederea migrarii modificarilor custom din paginile amintite.
 

Produse personalizabile

Daca business-ul tau online include si produse personalizabile, spre exemplu inscriptionate cu mesajul solicitat de client, aceasta functionalitate ti se va potrivi perfect! Noua optiune, aflata pana de curand in Beta, iti permite sa creezi un camp aditional de tip Personalizare comanda – acest camp va fi afisat in magazin in pagina de produs, iar clientul va putea sa introduca mesajul pentru personalizare inainte de a adauga in cos produsul.

Dupa ce ai creat campul aditional de tip Personalizare comanda din sectiunea Setari > Campuri aditionale, va fi necesar sa il asignezi pe produsele care permit personalizare. Poti face asignarea in cateva click-uri din listingul de produse, meniul Mai multe optiuni > Asociaza campuri personalizare comanda.
 

Aplicatii: Blacklist si Produse favorite

Cele 2 aplicatii sunt de asemenea iesite recent din Beta si speram ca iti vor fi de folos.

  • Blacklist

Cu ajutorul acestei aplicatii vei avea un control mai bun asupra clientilor cu istoric negativ, diminuand astfel riscul de a procesa comenzi din partea clientilor rau-platnici sau cu care au existat neintelegeri. Aplicatia iti permite sa definesti o serie de reguli personalizate pe baza carora sa restrictionezi accesul anumitor clienti sau tipologii de client la procesul de comanda (spre exemplu in functie de numarul de telefon, email, IP etc.). Vei putea de asemenea sa adaugi clienti problematici in Blacklist pentru a-i identifica mai usor in listele de comenzi, pe baza unui marcaj grafic intern.

Gasesti aplicatia in sectiunea Aplicatii > Instrumente.

  • Produse favorite

Dupa cum ai intuit din denumirea aplicatiei, aceasta permite clientilor magazinului tau sa isi salveze produsele preferate in listele de Favorite. Iti recomandam sa incerci acest instrument important de marketing, noi credem ca te va ajuta la imbunatatirea ratei de conversie!

Aplicatia este disponibila in sectiunea Aplicatii > Catalog produse.

Ne auzim in curand cu noi functionalitati pe care ti le pregatim, dar intre timp, pentru orice fel de intrebari sau detalii, iti stam la dispozitie cu placere.

Lasa un comentariu