N(ou)iembrie in MerchantPro: Generare continut AI via Dyver, ordonarea produselor in shop pe baza volumului de achizitii, setare valabilitate pentru reducerile Pret Vechi – Pret Nou si multe altele

27 noiembrie 2024

Anul 2024 intra pe ultima turnanta, iar pentru magazinele eCommerce urmeaza ultima runda importanta de vanzari, cea a sarbatorilor de iarna. Asadar, un moment numai bun sa trecem in revista cateva dintre cele mai noi functionalitati integrate recent in platforma MerchantPro.

Te invitam sa le descoperi in continuare si sa incepi sa le utilizezi cat mai curand in magazinul tau online.

Aplicatia Dyver pentru generarea de descrieri, imagini si atribute pe baza de AI

Daca iti doreai sa pui la treaba inteligenta artificiala pentru crearea de continut chiar in cadrul magazinului tau, de acum ai aceasta posibilitate si datorita integrarii MerchantPro – Dyver.

Prin aplicatia Dyver iti conectezi magazinul online cu un sistem care utilizeaza mai multe motoare de inteligenta artificiala pentru a te ajuta sa generezi in mod automat descrieri, imagini si atribute pentru produsele din catalogul tau.

Aplicatia utilizeaza denumirile si codul SKU al produselor ca parametri pentru identificarea descrierilor, a imaginilor si a atributelor relevante, astfel ca generarea continutului se face din doar cateva click-uri. Practic, tot ce iti mai ramane de facut este sa verifici rezultatul si ulterior sa il publici in magazin.

In acest moment, aplicatia Dyver este disponibila in Private Beta pentru un numar limitat de utilizatori, deci daca esti interesat sa o incerci, te rugam sa ne contactezi.

Ordonare produse in magazin in functie de volumul de achizitii

In orice magazin online exista anumite produse care sunt vedetele catalogului, asa ca este necesar sa te asiguri ca acestea sunt cat mai vizibile. 

Daca optezi pentru ordonarea implicita a produselor in magazin in functie de popularitate, din pagina Setari afisare a panoului de control MerchantPro poti face inclusiv un reglaj fin prin selectarea criteriului in functie de care se va determina popularitatea produselor: pe baza vanzarilor si a ratei de conversie inregistrate all time, in ultimele 30 de zile sau in ultimele 90 de zile.

Poti selecta criteriul dupa care se determina Popularitatea in sectiunea Setari afisare.

Setarea perioadei de valabilitate a reducerilor de tip Pret Vechi – Pret Nou

Vrei sa automatizezi valabilitatea reducerilor de tip Pret Vechi – Pret Nou si sa iti informezi permanent clientii cu privire la durata reducerilor? Poti sa o faci datorita optiunii de setare a datei de expirare a reducerilor de tip Pret vechi – Pret nou, disponibila atat la nivelul produselor de tip individual, cat si la nivelul fiecarei variante de produs in parte.

Dupa expirarea perioadei de valabilitate pe care o setezi, in pagina de produs va afisat din nou doar pretul initial, neredus, al produsului. 

In plus, din panoul de control MerchantPro ai posibilitatea sa definesti inclusiv ora si minutul la care se va incheia o promotie de acest tip, precum si sa afisezi in paginile de produs din magazin data expirarii ofertei.

Astfel, iti vei ajuta clientii sa isi planifice mai bine cumparaturile, dar vei si accelera intentia de cumparare a acestora. Doua aspecte care, in mod evident, pot conduce la imbunatatirea conversiilor din magazin.

Optimizari pentru comenzi

Procesele referitoare la comenzi se numara printre cele mai importante dintr-un magazin online, de aceea aducem constant imbunatatiri in acest sens in platforma MerchantPro. 

Recent, am optimizat modul de afisare a sumelor alternative ale comenzilor, astfel incat sa iti fie mai usor sa diferentiezi suma asociata monedei in care a fost plasata comanda de suma exprimata in moneda default a magazinului.

Totodata, in pagina specifica de setari pentru comenzi ti-am pus la dispozitie o setare prin care poti controla perioada in care este activ link-ul de vizualizare a comenzii pentru clientii de tip Guest. Daca in cazul utilizatorilor logati in magazin link-urile de comenzi sunt disponibile pe termen nedeterminat, in cazul vizitatorilor neinregistrati poti seta ca URL-urile sa poata fi accesate pana la maximum 90 de zile. 

O alta noutate recenta din platforma MerchantPro este posibilitatea de editare direct din listing-ul de comenzi a campurilor aditionale pe care le-ai setat in magazin si pe care clientii tai le-au completat la Checkout. Poti edita atat campuri simple de tip Fisier sau Data, cat si campuri de tip picker/multipicker. Mai detaliat, poti spre exemplu sa stergi si sa inlocuiesti un fisier incarcat de un client, poti modifica data preferata de acesta pentru livrare sau poti edita produsele complementare selectate in cadrul campurilor de tip Product picker/multipicker.

Recomandari de produse via Aqurate inclusiv pe Homepage

Probabil nu mai este necesar sa iti reamintim de ce afisarea de recomandari personalizate de produse in magazin este cruciala, mai ales in perioadele intense de shopping. 

Asa ca, daca nu ai facut-o deja, ai toate motivele sa iti integrezi chiar acum magazinul cu Aqurate, solutia pe baza de inteligenta artificiala care te ajuta sa automatizezi acest proces.

Noutatea este ca acum poti afisa recomandarile de produse inclusiv direct pe prima pagina a magazinului, ceea ce va contribui atat la o crestere semnificativa a conversiilor, cat si a valorii comenzilor. 

Urmareste-ne in continuare pe blog si da-ne un follow pe Instagram, Linkedin sau Facebook pentru a fi mereu la curent cu noutatile din platforma.

Lasa un comentariu