Noutatile verii 2024 MerchantPro: reguli de Cartbot, un nou mod de administrare preturi, aprovizionare automatizata si multe altele
In ton cu vremea de afara, este timpul sa iti prezentam cele mai fierbinti noutati MerchantPro. Pentru ca, dupa cum bine te-ai obisnuit, lucram constant la imbunatatirea functionalitatilor existente din platforma, dar si la implementarea unora noi, in acord cu nevoile dinamice ale antreprenorilor online si ale pietei de eCommerce.
Asadar, te invitam sa descoperi in continuare noutatile din platforma MerchantPro si sa incepi sa descoperi cum te pot ajuta acestea sa iti cresti vanzarile si performantele magazinului tau.
Noi functionalitati de backoffice
Pentru ca administrarea magazinului tau sa fie un proces tot mai putin anevoios si sa iti lase timp pentru alte aspecte ale afacerii tale, de acum ai la dispozitie functii precum:
Manager Stocuri: Aprovizionare automatizata si simplificata
Cu multe optiuni care sa iti simplifice fluxurile de aprovizionare cu marfa, noua aplicatie Manager Stocuri iti permite sa creezi si trimiti din sistem comenzile catre furnizori si sa faci automat receptia de marfa, intr-o maniera complet sincronizata cu inventarul si catalogul de produse.
Administrare Preturi: O experienta mai rapida
Recent lansat, modulul de Administrare preturi iti permite actualizarea simplificata a tuturor campurilor de pret (pret de vanzare, RRP, pret de achizitie etc.).
In plus, campul de Pret RRP poate fi utilizat acum si ca filtru in lista de produse si poate fi inclus in exporturi, indiferent de tipul de produs.
Validare Cod fiscal: Un flux mai intuitiv
Validarea automata a codurilor fiscale pentru clientii de tip persoana juridica (in sistemele ANAF/VIES) permit clientilor business ai magazinului tau sa petreaca mai putin timp in faza de finalizare a comenzii, ceea ce inseamna atat o experienta de shopping mai placuta, cat si cresterea sanselor de conversie in magazin.
In plus, pentru o mai buna semnalizare a codurilor fiscale in panoul de control, am introdus o afisare mai intuitiva, pe baza de culori, a statusului de validare in listingurile de comenzi si clienti din panoul de control.
App in focus: Cartbot
Vrei sa oferi clientilor diferite beneficii aditionale in mod automat la plasarea comenzii – precum un produs standardizat cadou sau ambalaj de cadou gratuit? O poti face foarte simplu cu aplicatia Cartbot.
Aplicatia iti permite sa selectezi daca regula se aplica pentru toate produsele din catalog sau doar pentru o parte dintre acestea. Spre exemplu, daca vrei sa incluzi ambalarea pentru cadou gratuita pentru anumite produse din magazin, creeaza un produs denumit Ambalare gratuita, seteaza pretul 0 pentru acesta. Dupa ce setezi ca produsul sa fie ascuns in listinguri, insa disponibil pentru comercializare, include-l in regula de Cartbot si selecteaza apoi pentru ce produse doresti sa se aplice aceasta.
Separat, aceeasi aplicatie iti permite sa adaugi automat la total diferite taxe, precum taxa de reciclare SGR.
Functii noi pentru Storefront & Marketing
Bineinteles, avem noutati si in ceea ce priveste functiile care te ajuta sa personalizezi modul in care magazinul tau online se prezinta in fata potentialilor cumparatori.
Atribut de tip imagine pentru produsele multi-variant
De acum ai optiunea de a defini si atribute de produs care vor fi afisate in magazin sub forma de imagini. Aceste atribute ii vor oferi unui cumparator o imagine mai clara despre caracteristicile produsului de care este interesat.
Spre exemplu, sa spunem ca in magazin comercializezi o masa care este disponibila in 3 tipuri de finisaje (Mahon antichizat, Pin antichizat si Stejar auriu). Poti crea un atribut Finisaj, de tip Imagine, pe care sa setezi valorile mai sus mentionate si imagini sugestive pentru finisajul respectiv.
Ulterior, dupa asocierea atributului respectiv pe produs, in pagina de produs din magazin utilizatorii vor vedea aceasta informatie utila, care ii va ajuta sa inteleaga mai bine cum poate arata produsul pe care intentioneaza sa-l cumpere.
Cookies Consent – Blocheaza navigarea in magazin
In contextul Google Consent Mode v2, exista si vizitatori care nu doresc sa interactioneze cu bara de solicitare a consimtamantului pentru cookies.
In cazul in care doresti, ai acum optiunea de a nu permite navigarea in magazin pana cand utilizatorul nu isi exprima preferintele cu privire la cookies.
Campuri de tip Product Picker
Aceste campuri pot fi plasate in pagina de produs sau in pagina de checkout si permit selectia unor produse, optiuni sau servicii suplimentare care vor fi adaugate la comanda – produse de upsell, cross-sell sau servicii aditionale (de ambalare, de asigurare etc.).
Spre exemplu, sa spunem ca vrei sa le oferi clientilor in pagina de checkout atat optiunea de asigurare pentru colet, cat si pe cea de extra-garantie pentru produsele cumparate.
Ce trebuie sa faci este sa creezi atat asigurarea, cat si extra-garantia ca si cum ai adauga produse de tip individual in magazin, iar apoi sa creezi un camp aditional pentru checkout de tip Product multipicker, pe care sa asociezi produsele respective.
Clientul va putea selecta la checkout una sau ambele optiuni, in functie de preferinte. In schimb, daca vrei sa oferi la alegere doar una dintre optiunile Asigurare colet si Extra-garantie, atunci este necesar sa creezi un camp aditional de tip Product picker, care permite selectia doar a unei singure optiuni.
In mod similar, poti adauga campuri de tip Product picker si Product multipicker inclusiv in pagina de produs.
Google Ads Enhanced Conversions – Noi parametri
Functia Enhanced Conversions din Google Ads te poate ajuta sa masori mai bine conversiile si sa licitezi mai eficient.
Integrarea existenta din platforma pentru aceste functii a fost acum extinsa cu 2 parametri noi, de Nume si Adresa.
Acestea sunt asadar noutatile verii din platforma MerchantPro. Te invitam sa testezi toate aceste noi functionalitati de backoffice, storefront si marketing pentru a creste performanta magazinului tau eCommerce. Spor!
Lasa un comentariu