Cum te ajuta o pagina de plata gazduita complet in magazin?
In zilele noastre, comoditatea, prevalenta in crestere a problemelor de securitate, dar si atentia sporita indreptata catre protejarea datelor personale ii fac pe cumparatori sa fie din ce in ce mai atenti la metodele de plata pe care le folosesc.
Pentru un antreprenor eCommerce, dezvoltarea metodelor de plata si aparitia unora noi reprezinta oportunitati excelente. Insa, ca orice oportunitate, aceasta vine si cu necesitatea unor raspunsuri la intrebari precum: ma ajuta ca pagina de plata online sa fie gazduita in magazin, respectiv clientul sa nu mai fie redirectionat catre pagina procesatorului de plati pentru a-si introduce datele de plata? Raspunsul este categoric afirmativ si iti explicam mai jos de ce.
Ce este o pagina de plata gazduita in magazin?
Cele mai multe dintre metodele de plata din magazinele online sunt solutii puse la dispozitie si gazduite de catre un procesator de plati. In mod obisnuit, utilizatorii sunt redirectionati catre platforma procesatorului pentru a confirma plata si a-si introduce datele personale. Desigur, exista si metode de plata care nu necesita redirect (mai multe despre asta mai jos), aspect care imbunatateste considerabil experienta de cumparare in magazin si nu numai. O astfel de solutie o reprezinta pagina de plata gazduita in magazin, care vine cu o serie de avantaje precum:
- Experienta de cumparare este semnalizata cap-coada cu brand-ul tau;
- Rata de abandon a checkout-ului scade simtitor;
- Implicit, rata de conversie creste pe masura.
Cum imbunatateste o pagina de plata gazduita UX-ul magazinului tau?
O pagina de plata gazduita in magazin corect aleasa te va ajuta sa oferi utilizatorilor tai o experienta mai buna la checkout. Viteza este unul dintre avantajele principale in acest caz.
O statistica realizata in SUA arata ca 17% dintre cumparatori vor renunta la comanda daca procesul de checkout dureaza prea mult sau este prea complicat. Desigur, putem presupune fara a gresi foarte mult ca si in alte tari ale lumii, printre care si Romania, rezultatele unei astfel de anchete ar fi similare. De aceea, MerchantPro se integreaza cu metode plata precum Stripe, solutia de payment cu cea mai mare crestere la nivel global.
Spre exemplu, platile prin platforme precum Stripe nu necesita redirectionarea catre un payment gateway, asa ca tot procesul de checkout este mai rapid si mai usor. In plus, daca utilizatorul nu trebuie sa paraseasca site-ul pentru a face plata, increderea acestuia in infrastructura ta creste, iar tu eviti sa pierzi conversii din cauza unor metode de plata care nu sunt la fel de transparente din perspectiva cumparatorului.
Cum aleg o metoda de plata online potrivita afacerii mele?
Ca de obicei, nu exista o solutie universala care sa se potriveasca tuturor magazinelor online. De aceea, inainte de a alege si adauga metoda de plata, iti recomandam sa te gandesti la urmatoarele:
- Care este reputatia sau popularitatea de care se bucura metoda de plata respectiva? O reputatie solida a acesteia va oferi mai multa incredere si clientilor tai;
- Care este structura de comisioane si/sau taxele lunare pe care trebuie sa le platesc? Citeste cu atentie termenii si serviciile partenerului care ofera metoda de plati – este important sa stii daca e nevoie sa-ti ajustezi preturile pentru a-ti proteja marja de profit;
- Cum este experienta de checkout pentru cumparatorii mei? Cauta recenzii de la alti proprietari de magazine online si vizioneaza online videoclipuri explicative pentru a intelege exact cum functioneaza procesul de checkout.
Luand ca exemplu tot Stripe, aceasta metoda de plata se integreaza usor si rapid cu MerchantPro, iar structura de comisioane este una flexibila, care nu necesita nicio investitie initiala. Datorita acestei integrari, introducerea datelor are loc fara redirectionare, practic in cadrul magazinului, ceea ce imbunatateste semnificativ increderea clientilor.
Care sunt perspectivele utilizarii unei pagini de plata gazduita in magazin?
Dupa cum probabil stii deja, metodele de plata evolueaza constant pentru a tine pasul cu nevoile consumatorilor si cu schimbarile rapide din cybersecurity. Consumatorii vor metode de plata rapide si sigure, de aceea paginile de plata gazduite complet in magazin reprezinta o solutie mult mai convenabila pentru afacerea ta: dezvoltarea lor continua este asigurata de platforma de plati, la fel si mentenanta si alinierea acesteia la bunele practici de securitate.
Cu alte cuvinte, cand optezi pentru o pagina de plata gazduita in magazin, ai siguranta functionalitatii ei fara a investi mult timp in aceasta directie, ceea ce iti lasa libertatea sa te concentrezi pe cresterea afacerii tale eCommerce. Pentru mai multe detalii, nu ezita sa ne contactezi la Centrul de Asistenta Clienti.
Lasa un comentariu