Noutati MerchantPro de septembrie: plata prin Revolut, clasificare ABC pentru produse, noi filtre pe rapoartele de vanzari, calcul automat de taxe pe baza valorii nete si multe altele
In spiritul toamnei pline de roade, am pregatit si noi un cos plin de noutati in platforma MerchantPro. Pentru ca, dupa cum bine stii, incepand cu acest anotimp se da si startul sezonului celor mai importante evenimente de shopping ale anului: Back to School, Black Friday, Cyber Monday si sarbatorile de iarna.
De aceea, dupa cum te-am obisnuit, am introdus in platforma cateva noi functionalitati pe care cu siguranta le vei gasi extrem de utile pentru magazinul tau online.
Plata prin Revolut
Prima veste buna este ca de acum ai la dispozitie inclusiv posibilitatea de a integra Revolut Pay ca optiune de plata in magazin.
Pentru integrarea Revolut Pay in magazin trebuie sa iti creezi mai intai un cont Revolut Business si sa obtii astfel datele necesare conectarii la sistemul procesatorului, prin intermediul aplicatiei dedicate din magazin. La configurarea acesteia poti opta pentru doua fluxuri de functionare a platii: fie permiti cumparatorilor sa isi introduca datele financiar-bancare direct intr-o fereastra de tip pop-up in magazin, fie ii redirectionezi catre interfata de plata de pe site-ul procesatorului.
Plata prin Revolut se adauga astfel pe lista de metode de plata disponibile in platforma MerchantPro, alaturi de Apple Pay si de multe alte metode de plata populare.
Clasificarea ABC a produselor
Probabil ca urmaresti deja cu atentie care dintre produsele din catalogul tau prezinta cel mai mare interes pentru cumparatorii din magazin si stii deja care dintre acestea iti aduc cele mai mari incasari.
De acum, iti va fi si mai usor sa realizezi monitorizarea, deoarece ai la dispozitie functia automata de clasificare ABC a produselor.
Acest tip de ierarhizare reprezinta o metoda de gestionare a inventarului si a resurselor, care te va ajuta sa optimizezi stocurile de produse si sa reduci costurile asociate gestionarii inventarului, sa iti imbunatatesti incasarile, sa iti cresti eficienta operationala si sa iei decizii avizate cu privire la aprovizionare.
Noi filtre in rapoartele despre produse
Inca nu schimbam registrul, deoarece mai avem o noutate in ceea ce priveste zona de monitorizare. Probabil te-ai familiarizat deja cu sectiunea Catalog din pagina Rapoarte, unde regasesti segmente de analiza complete cu privire la performantele de vanzari ale produselor din magazin.
De acum, in optiunile de filtrare ale rapoartelor am introdus posibilitatea de filtrare dupa metoda de plata sau de livrare utilizata pentru comanda, dupa tag-urile asociate comenzilor sau dupa campania in cadrul careia au fost realizate comenzile.
Astfel, poti analiza si mai in profunzime produsele cu cele mai bune sau slabe rezultate din magazin.
Optiuni de calcul automat al TVA-ului pe baza pretului net al produselor
Daca esti unul dintre comerciantii B2B din platforma, probabil te va incanta sa afli ca am introdus in platforma doua moduri de calcul automat al taxelor pornind de la pretul net al produselor, inclusiv pornind de la pretul net rotunjit la 2 zecimale.
Zecimalele sunt extrem de importante in cazul achizitiilor care implica volume mari de produse, asa ca aceste doua modalitati de calculare a taxelor vor face cu siguranta viata mai usoara tuturor detinatorilor de magazine MerchantPro care deruleaza relatii comerciale business-to-business.
Integrare disponibila cu DHL
In planul tau de dezvoltare vizezi atat o mai buna acoperire a pietei interne, cat si extinderea internationala? Atunci este momentul potrivit sa iti integrezi magazinul cu DHL, o solutie de curierat care te poate ajuta sa atingi acest obiectiv.
Aplicatia de conectare este disponibila in panoul de control al magazinului, alaturi de multe alte optiuni de curierat de top.
Functie de import liste de abonati la newsletter
Centralizarea si un backup al listelor de subscriberi este extrem de importanta, indiferent ce platforma de email marketing folosesti. De aceea, ai acum la dispozitie functia de import a tuturor listelor de abonati la newsletter in sistemul MerchantPro, in plus fata de cei care s-au abonat direct din website si care sunt salvati in mod implicit.
Astfel, vei avea mereu la indemana o baza de abonati la newsletter valida, pe care o poti utiliza pentru a derula campanii prin intermediul unor sisteme terte de email marketing precum theMarketer.
Acestea sunt doar cele mai importante noutati MerchantPro, insa, asa cum te-am obisnuit, lucram constant la optimizarea platformei si a resurselor pe care ti le punem la dispozitie, pentru ca tu sa te poti concentra pe alte aspecte esentiale ale afacerii tale.
Ramai cu ochii pe noi, afla printre primii ce alte functionalitati mai pregatim si incepe sa le utilizezi pentru a creste performanta magazinului tau online. Spor la conversii!
Lasa un comentariu