Ti-am pregatit un cos de Paste plin cu noi functionalitati MerchantPro si o premiera absoluta: aplicatia Marketplace
Suntem in prag de sarbatoare, asa ca incepem prin a-ti dori de pe acum un Paste linistit si cu multe bucurii! In acelasi spirit, iti aducem si vesti despre noile functionalitati lansate recent in platforma MerchantPro, pe care le poti folosi deja in magazinul tau online:
Aplicatia Marketplace
Lansata acum cateva zile in premiera absoluta pe segmentul solutiilor SaaS de eCommerce din Romania, aplicatia iti permite sa iti transformi magazinul online intr-un Multi-Seller Marketplace complet echipat.
Practic, de acum ai la dispozitie o solutie ce iti va deschide o noua directie de business si care vine la pachet cu un mix perfect de avantaje: riscuri reduse, control total asupra tuturor actiunilor din platforma si profitabilitate crescuta.
Afla mai multe despre oportunitatile pe care ti le poate aduce crearea propriului Marketplace din materialul pe care ti l-am pregatit pe blog-ul MerchantPro.
Metode de livrare specifice la nivel de Oras
A oferi un serviciu de livrare eficient inseamna atat sa reduci la minimum timpul pe care clientul trebuie sa il astepte pentru a-si primi comanda, cat si sa reduci costul de livrare, indiferent daca oferi livrare gratuita sau nu.
Pentru a te ajuta sa iti configurezi optiunile si metodele de livrare intr-un mod perfect adaptat particularitatilor business-ului tau, acum ai posibilitatea de a defini zone de livrare la nivel de oras si implicit sa folosesti curieri sau metode de livrare specifice si in functie de localitate, nu doar la nivel de judet sau tara.
Daca oferi livrare ultra-rapida in orasul in care iti desfasori operatiunile sau daca business-ul tau este axat pe servicii de tip delivery, atunci aceasta optiune ti se potriveste perfect! Pentru a adauga o zona de livrare de tip oras este necesar sa folosesti aplicatia Autocompletare locatii, pe baza careia are loc validarea localitatii introduse de client la checkout.
Extinderea structurii de categorii la 4 niveluri
Modul in care iti structurezi catalogul de produse este esential atat pentru experienta de navigare a clientului in magazin, cat si din perspectiva SEO. Pentru a-ti oferi si mai multa flexibilitate, acum poti sa iti organizezi catalogul pe 4 niveluri de categorii.
Iti recomandam sa alegi acest tip de structura in cazul in care oferi o varietate mare de produse in magazin si de asemenea sa te asiguri ca utilizezi o structura de atribute de produs bine conceputa pentru a oferi catalogului un plus de profunzime, aspect extrem de important pentru motoarele de cautare.
Noi optiuni de afisare in Top Menu
Daca ai optat pentru afisarea elementului Toate categoriile in zona de Top Menu a magazinului tau, acum ai la dispozitie o noua optiune de afisare pentru acest element, sub forma de Dropdown de categorii. Acest nou mod de afisare permite expandarea la mouse-over a subcategoriilor, intr-o maniera similara meniului eMAG.
Poti activa aceasta optiune din sectiunea Website > Manager meniu, prin adaugarea sau editarea elementului Toate categoriile.
Categorii Google Shopping in exporturile de produse
Pentru a-ti simplifica listarea produselor in platforma Google Shopping, am introdus posibilitatea de a asocia categoriilor din magazin corespondentul din sistemul de categorii Google Shopping si de a include aceste informatii in feed-urile de produse.
Pentru a utiliza categoriile Google Shopping, este necesar sa activezi setarea corespunzatoare din sectiunea Setari sistem si sa efectuezi apoi maparile intre categoriile tale si cele Google din pagina de editare a fiecarei categorii.
Noi optiuni pentru redimensionarea imaginilor
Afisarea uniforma a imaginilor de produs in magazin este esentiala pentru un aspect curat si unitar. Daca imaginile tale variaza semnificativ ca dimensiuni, fie pentru ca folosesti imagini sosite direct de la furnizori, fie din alte motive, sistemul iti ofera multiple optiuni sa le uniformizezi la dimensiunile dorite.
In cazul imaginilor de dimensiuni mai reduse decat standardul pe care l-ai definit, poti utiliza setarea Redimensionare si completare cu alb a fundalului, din sectiunea Setari sistem. Prin aplicarea acestei setari, daca imaginea incarcata este mai mica decat dimensiunea de resize a thumbnail-urilor, atunci fundalul va fi completat cu alb pana la obtinerea dimensiunii pe care ai ales-o. In cazul in care nu esti sigur ce efecte va avea aceasta setare, te rugam sa ne contactezi.
Speram ca aceste noi instrumente iti vor da noi idei si perspective pentru dezvoltarea afacerii tale online, iar in cazul in care te putem ajuta cu mai multe detalii, colegii de la Centrul de Asistenta Clienti iti stau la dispozitie cu placere.
Lasa un comentariu