Am lansat eCommerce Insights 2024 – raportul MerchantPro pentru business-urile care vizeaza succesul

30 ianuarie 2024

Inca din pandemie, la MerchantPro am analizat periodic dinamica sectorului de eCommerce din Romania. Piata a cunoscut in acesti ani o crestere exponentiala, ajungand la varsta maturitatii intr-un ritm accelerat. In acelasi timp, jucatorii din eCommerce din Romania au dat dovada de rezilienta, adaptabilitate si de o inovatie remarcabila. 

Toate aceste evolutii sunt incluse acum in raportul nostru eCommerce Insights 2024, pe care il poti descarca GRATUIT. Acesta detaliaza contextul pietei, provocarile cu care se confrunta si oportunitatile emergente din acest sector vibrant. 

Analiza MerchantPro este de fapt o radiografie completa a pietei de comert online din Romania, care coroboreaza date dintr-o multitudine de surse relevante si pune accent pe tendintele emergente: cresterea comertului mobil si a platilor digitale, AI si automatizari, directiile din marketing, precum si opinii despre viitorul pietei romanesti sunt descrise si analizate inclusiv prin ochii liderilor din industrie.

Ce vei descoperi in raportul MerchantPro eCommerce Insights 2024

Dupa cum spuneam anterior, raportul reprezinta o analiza completa si complexa a pietei de comert electronic din Romania, destinata antreprenorilor online care isi doresc sa ramana ancorati la realitatea curenta si totodata sa fie cu cel putin un pas inaintea competitiei.

Iata cateva intrebari la care raspunde raportul:

  • Care a fost dinamica pietei in fiecare trimestru din 2023 si ce a influentat-o?
  • La ce valoare va ajunge piata in 2024?
  • Cat au cheltuit romanii in medie in online in 2023?
  • Care sunt cele mai active grupe de varsta care cumpara online?
  • Care sunt factorii marcanti care influenteaza comportamentul de consum si alegerea retailerului in online?
  • Care sunt predictiile marilor jucatori din piata pentru 2024?
  • Ce tendinte isi vor lasa amprenta asupra acestui an in eCommerce?
  • La ce amenintari este expusa piata de eCommerce din Romania?

Era AI in focus

Tendintele care modeleaza piata locala, dar si predictii si opinii privind anul 2024 in Romania din partea liderilor din industrie de la companii precum Google, eMag, DHL, The Marketer si altele sunt incluse in raportul eCommerce insights 2024 realizat de MerchantPro. 

Desigur, cel mai discutat subiect din ultimii doi ani, aplicabilitatile inteligentei artificiale in eCommerce, ocupa un segment important din raport. Cu atat mai mult cu cat platforma MerchantPro ofera deja acces facil utilizatorilor la solutii de acest tip, dar si la functionalitati eCommerce care reduc semnificativ efortul de administrare si mentenanta a unei afaceri online.

Investitiile de aproape 1 milion de euro realizate in ultimii doi ani in platforma MerchantPro au avut ca scop solutionarea problemelor comune intampinate de comercianti, cum ar fi lipsa de autonomie si flexibilitate a solutiilor tehnice. Noile suite de functionalitati pe care le-am lansat pentru front end si back-end au fost concepute pentru a oferi mai multa independenta antreprenorilor si specialistilor, incluzand o serie de integrari rapide pentru solutii de automatizare, personalizare si optimizare a operatiunilor. Aceste aspecte sunt esentiale pentru diferentierea intre profit si rezilienta sau esec. Comerciantii care utilizeaza platforma noastra apreciaza aceste caracteristici, lucru demonstrat de adoptarea crescuta a acestor functionalitati” – Arthur Radulescu (CEO si fondator MerchantPro).

Descarca raportul gratuit

Raportul eCommerce Insights 2024 iti ofera atat o perspectiva completa asupra evolutiei eCommerce din Romania in 2023, precum si prognozele pentru anul in curs.

In plus, regasesti inclusiv recomandari de la unii dintre cei mai relevanti specialisti din ecosistemul eCommerce autohton, care iti vor dezvalui directii de urmat pe termen scurt si mediu. 

Marii castigatori in retailul online anul acesta vor fi cei care vor avea curajul sa investeasca in automatizari si in inovatii care sa le creasca performanta si sa le optimizeze atat platforma, cat si fluxurile interne. Daca anul trecut comerciantii au analizat, acum e momentul sa actioneze. Este anul in care trebuie sa automatizeze si sa integreze solutii care sa le sustina dinamica. Cei care nu se vor misca suficient de agil anul acesta cred ca vor pierde teren important si avea in cel mai bun caz cresteri modeste”, mai spune Arthur Radulescu.

Descarca acum GRATUIT raportul eCommerce Insights 2024 si obtine acel power-up de care ai nevoie pentru strategia ta de business!

Lasa un comentariu