Cum si de ce sa creezi un landing page pentru sarbatorile de iarna
Pentru cei mai multi dintre comercianti, Black Friday 2022 a luat sfarsit, asa ca acum este momentul pentru un respiro. Unul scurt, insa, deoarece cea mai intensa perioada de shopping a anului nu s-a incheiat inca.
Asadar, urmeaza a doua cea mai importanta perioada din an pentru eCommerce, cea a sarbatorilor de iarna. Probabil te-ai gandit deja la produsele pe care urmeaza sa le promovezi, asa ca in acest articol ne propunem sa te ajutam sa le faci mai vizibile.
De ce ai nevoie de un landing page dedicat pentru sarbatorile de iarna?
Ei, bine, acest landing page va fi primul lucru vazut de utilizatorii care dau click pe o reclama a ta sau pe un link din social media. Ca atare, este important sa-i introduci in atmosfera festiva inca de la primul contact.
Mai mult de atat, aproape toti consumatorii cheltuie mai mult in perioada sarbatorilor de iarna – cand cu totii devenim mai generosi atat cu noi insine, cat si cu cei dragi. De aceea, un landing page dedicat te va ajuta sa valorifici la maximum acest potential de cumparare.
Nu in ultimul rand, prin acest landing page vei putea promova mai usor produsele speciale pentru sarbatori sau cele care ar putea reprezenta idei de cadouri reusite.
Cum creezi un landing page rapid si usor?
Stim ca sa creezi un landing page in magazin din nou poate fi complicat, in special pentru afacerile mai mici si mai ales imediat dupa Black Friday. Asa ca vrem sa te ajutam sa faci asta rapid si usor, chiar fara a apela la un designer.
In noul storefront de magazin MerchantPro Next ai acces rapid si facil la crearea de pagini dedicate, avand la dispozitie optiuni aliniate cu nevoile tale specifice pentru eCommerce.
In noua interfata iti poti construi un landing page special pentru sarbatorile de iarna cu doar cateva click-uri:
- Poti customiza pagina fie prin cod HTML, fie exclusiv cu widget-urile din site. Astfel, poti crea un landing page fara ajutorul unui profesionist in web design;
- Poti seta o data de inceput si una de final pentru promotiile tale de sarbatori. Cand termenul expira, site-ul tau revine la normal fara sa mai faci nicio alta interventie;
- Ai numeroase optiuni de upsell in cart, care sa te ajute sa cresti valoarea cosului de cumparaturi fara investitii in campanii costisitoare.
Cum sa creezi un landing page care sa te ajute sa vinzi mai mult
La fel ca orice alta tactica de marketing, landing page-ul este util daca este aliniat scopurilor tale de business si nevoilor cumparatorilor tai. Asadar, hai sa vedem cum poti bifa ambele cerinte:
Alege culori tematice
Chiar daca alegi sa nu utilizezi decoratiuni de sarbatori in cadrul landing page-ului tau, este important sa folosesti macar culorile specifice. Vizitatorii site-ului vor intelege instant in aceasta perioada care este tematica paginii tale, daca aceasta va fi decorata in rosu, verde si auriu, culori definitorii pentru sarbatorile de iarna.
Evita sa adaugi prea multe produse
Prea multe articole pe o singura pagina nu vor face decat sa distraga atentia vizitatorilor. De aceea, incearca sa te axezi pe produse de sezon sau pe cele despre care stii ca sunt potrivite pentru a fi oferite cadou – este important sa ai deja o selectie bine facuta.
Majoritatea consumatorilor sunt foarte grabiti in aceasta perioada, deoarece au multe site-uri de vizitat si multe cadouri de cumparat. Asa ca, ofera-le o experienta “curata” si o navigare usoara in landing page, pentru a-i multumi.
Mizeaza pe FOMO (Fear Of Missing Out)
Sarbatorile au un farmec aparte tocmai pentru ca nu au loc in fiecare zi. Acesta este si motivul pentru care cheltuim mai mult in aceasta perioada: vrem sa avem parte de o experienta unica si sa le oferim cadouri speciale celor dragi.
Contextul si reducerile de sezon sunt doua aspecte care conteaza pentru cumparatori, de aceea ei nu isi vor dori sa le rateze. Iar ca sa le creezi o senzatie de urgenta si mai puternica, comunica din start un termen-limita la care se vor incheia promotiile in cadrul landing-page-ului de sarbatori.
Poti adauga CTA-uri si mentiuni precum:
- „Doar X bucati ramase in stoc. Grabeste-te!”;
- „XX persoane se uita acum la acest produs”;
- „Mai ai doar XX ore si XX de minute sa te bucuri de aceste oferte”.
Aminteste-le cumparatorilor de termenul de livrare
In landing page-ul dedicat poti adauga o mentiune de tipul: “Comanda pana pe 22 decembrie pentru a primi coletul inainte de Craciun”. Mai ales pe ultima suta de metri, informatia este foarte importanta, intrucat ii ajuta pe cumparatori sa afle daca pot primi produsele in timp util.
Iti recomandam sa eviti sa preiei comenzi daca stii ca ele nu vor putea fi livrate in intervalul estimat initial. Chiar daca vei castiga cateva comenzi in acest fel, vei pierde mai mult pe termen lung.
Ajuta-i pe cei care fac cumparaturi pe ultima suta de metri
Poti asigura livrare rapida sau chiar in aceeasi zi pentru comenzile din orasul tau? Perfect! Asigura-te ca acest lucru este mentionat clar in cadrul landing page-ului.
Cu totii am avut nevoie de cel putin un cadou pe ultima suta de metri. Cei pe care ii vei ajuta in acest fel nu vor uita magazinul tau prea curand!
Promoveaza pachete de sarbatori
Poti crea un landing page dedicat pachetelor de produse; o astfel de abordare te va ajuta sa vinzi mai mult, iar pe cumparatori sa bifeze mai multe produse dintr-o singura comanda. Spre exemplu:
- Pachete cu produse alimentare si/sau bauturi pentru mesele de sarbatori;
- Cadouri pentru ea si el – utilizatorii pot cumpara astfel cadouri pentru ambii parinti sau bunici cu un singur click.
- Pachete de decoratiuni pentru bradul de Craciun si pentru casa.
Nu stii cum sa creezi aceste pachete? Cele mai avantajoase combinatii difera de la magazin la magazin, asa ca pentru inspiratie te sfatuim sa vezi produsele care sunt cel mai frecvent cumparate impreuna.
Ai nevoie de ajutor pentru setarea unui landing page de sarbatori? Colegii nostri de la Centrul de Asistenta Clienti sunt gata sa te ajute sa-ti maximizezi vanzarile!
Lasa un comentariu