Luna Femeilor, editia 2024 – cum sa cresti vanzarile magazinului tau
Luna Femeilor e aproape aici, iar dupa cum probabil ai observat deja, magazinele fizice sunt pline de flori, martisoare, inimioare, bomboane si alte zeci de produse similare. Asadar, odata incheiata goana dupa cadourile de Valentine’s Day si Dragobete, incepe cea pentru cele de 1 si 8 martie.
Mai ai inca timp sa te asiguri ca vei avea o crestere semnificativa a vanzarilor in aceasta perioada, orice ai vinde. De ce spunem asta? Pentru ca nu este necesar sa ai pe stoc flori, ciocolata si martisoare pentru a crea campanii de 1 si 8 martie.
Identifica atat ce, cat si cui vinzi
Daca in trecut produsele enumerate mai sus, alaturi de cosmetice si produse de ingrijire erau aproape singurele cautate la inceput de martie, lucrurile s-au schimbat. Aproape orice poate deveni un martisor (inclusiv autoturismele!), iar pentru cadourile de 8 martie nu exista nicio limita.
Iata ce poti vinde si cui:
- Celor care prefera cadourile traditionale: martisoare clasice, dulciuri, flori (artificiale sau naturale), parfumuri, produse de ingrijire, accesorii, decoratiuni, animale de plus.
- Celor care prefera experientele: pachete de travel si/sau city-break-uri, diverse alte experiente, dar si ingrediente pentru o cina romantica sau exotica, produse alimentare gourmet, vinuri si alte produse cu alcool.
- Celor cu buget peste medie: produse electronice (mai ales telefoane, tablete si laptopuri), bijuterii, haine, alte produse de lux.
Dupa cum spuneam anterior, poti vinde aproape orice in aceasta perioada. Mai important este modul in care structurezi ofertele si paginile dedicate lor.
Cum creezi landing page-uri pentru 1 si 8 martie
Chiar si in cazul in care toate produsele din magazinul tau sunt niste cadouri excelente pentru 1 si 8 martie, landing page-urile dedicate ii ajuta pe vizitatori sa gaseasca mai rapid ofertele de care au nevoie si sa plaseze comanda usor.
Acum ca stii ce si cui vinzi, comunica in mod clar acest lucru inca din start:
- Creeaza landing page-uri dedicate pentru produsele cele mai potrivite acestei perioade;
- Daca derulezi campanii de reduceri, promoveaza acele produse cel mai intens;
- Creeaza landing page-uri pentru diferite categorii: cadouri pentru mama, cadouri pentru logodnica, cadouri pentru sotie, cadouri pentru prietene/colege si asa mai departe;
- Nu uita nici de cei care au nevoie sa cumpere cadouri pentru mai multe colege sau membre ale familiei. Le poti oferi, spre exemplu discount-uri la achizitionarea a mai mult de 10 martisoare sau pachete cadou;
- Ordoneaza cadourile in functie de budget (sub 100 Lei, 100-300 Lei, 300-500 Lei si asa mai departe).
Cum structurezi landing page-urile pentru Luna Femeilor
Din nou, ne axam aici pe usurinta de navigare si pe rapiditatea cu care utilizatorii pot gasi ceea ce au nevoie si plasa comanda.
Cea mai la indemana structura a unui landing page pe care il poti construi usor pe MerchantPro este:
- Hero banner – mentioneaza 1 si 8 martie pentru a trimite semnale clare ca utilizatorul se afla in locul protrivit si adauga si principalul beneficiu in functie de audienta ta tinta: reduceri pentru cadouri, cadouri inedite, cadouri premium, cadouri unice, cadouri personalizate si asa mai departe;
- Lista de produse – incepe cu produsele cele mai populare, insa ofera-le utilizatorilor si posibilitatea de a le ordona ei in functie de pret, disponibilitate etc. Nu uita de descrieri relevante, chiar editate pentru a se potrivi perioadei 1-8 martie;
- Beneficii extra – livrare ultra-rapida, livrare gratuita, reduceri, impachetare cadou etc.;
- CTA final – un nou motiv pentru a cumpara ACUM.
Cum promovezi ofertele pentru 1 si 8 martie
Iti recomandam sa te axezi mai ales pe cei care cumpara pe ultima suta de metri in acest moment. Acestia nu sunt putini si sunt mai usor de convertit. Iata cateva idei pe care le poti implementa rapid:
- Campanii de email catre abonatii la newsletter-ul tau. Le poti oferi si discounturi de loialitate cu aceasta ocazie sau un cadou-surpriza, in special femeilor. Apropo, ai implementat noile politici DMARC, DKIM si SPF pentru email?
- Schimba look-ul profilurilor tale de social media. Adauga culori specifice acestei perioade si mentioneaza campaniile active in bannere, dar si in postarile organice;
- Creeaza campanii de reclame platite, fie pentru produse specific (de regula, bestsellerele perioadei) sau pentru toate ofertele tale. Le poti monitoriza prin integrarea simpla pixelului TikTok sau a pixelului Facebook in magazinul tau MerchantPro;
- Campaniile cu influenceri te pot ajuta sa bati recorduri de vanzari in aceasta perioada, cand toata lumea cauta cadouri iesite din comun, inedite sau pur si simplu trendy.

Ofera ceva extra cu fiecare comanda
Chiar daca aceste produse nu fac parte din oferta ta uzuala, poti iesi in evidenta adaugand mici atentii sau facand viata cumparatorilor tai mai usoara:
- Ofera impachetare pentru cadou gratuita sau contra unei sume modice. O poti adauga automat in cartul cumparatorilor prin aplicatia CartBot, disponibila in panoul tau de control MerchantPro;
- Adauga un martisor in fiecare colet trimis in aceasta perioada. Aceasta va fi o surpriza placuta pentru femei, dar si pentru barbati, mai ales ca in aceasta perioada este important sa ai mereu un martisor in plus la tine;
- Orice ai vinde, le poti oferi cumparatorilor oportunitatea de a adauga o cutie de bomboane de ciocolata la comanda. O surpriza dulce este mereu binevenita!
Perioada cadourilor de primavara poate fi extrem de frumoasa, dar si obositoare pe alocuri. Ca atare, iti recomandam sa ii sprijini pe cumparatorii tai cat poti de mult. In functie de audienta pe care o ai, de bugetul si de preferintele lor, reducerile pot face o diferenta semnificativa. De asemenea, ii poti castiga mai usor oferindu-le cadouri surpriza sau livrare gratuita.
Tu iti cunosti cel mai bine publicul, asa ca decizia iti apartine. Orice mic gest de apreciere ai face, va fi rasplatit cu loialitate!
Lasa un comentariu