Nou in MerchantPro: aplicarea dinamica a TVA, customizarea functiei Search si noi instrumente pentru functia de feedback

5 noiembrie 2021

Probabil ca in aceasta perioada te-a cuprins febra ultimelor pregatiri pentru cea mai aglomerata perioada de shopping a anului, insa pana atunci vrem sa iti atragem un pic atentia cu cele mai recent lansate functionalitati din platforma MerchantPro.

Asadar, te invitam sa le descoperi in continuare si apoi sa le utilizezi in magazinul tau online.

Valori diferentiate de TVA pentru vanzari in UE – schema OSS

Conform schemei OSS, in vigoare de la 1 Iulie 2021, un comerciant cu rezidenta fiscala in UE trebuie sa aplice valori diferentiate de TVA in cazul vanzarilor catre persoane fizice dintr-o alta tara membra UE. Acest principiu se aplica dupa depasirea unei valori cumulate de 10.000 EUR a vanzarilor catre clienti din tari UE, altele decat tara in care este inregistrat fiscal vanzatorul.

Te regasesti in acest scenariu? Pentru a-ti permite aplicarea in mod dinamic de cote diferite de TVA in functie de tara cumparatorului, am introdus o suita de noi setari pentru configurarea taxelor. In cazul activarii acestei modalitati de aplicare a TVA-ului, pretul total al produsului va fi calculat dinamic in functie de cota TVA corespunzatoare tarii vizitatorului sau, dupa caz, corespunzatoare tarii de livrare a clientului.

Citeste pe larg despre acest set de functionalitati in sectiunea noastra de Help Center.

Noi setari pentru functia Search

Ecommerce

Search-ul este o componenta vitala intr-un magazin online, iar modul in care functioneaza cautarea trebuie adaptat la particularitatile catalogului de produse si la tiparele de comportament ale vizitatorilor.

Pentru a-ti oferi un mai bun control, am introdus o serie de noi optiuni pentru customizarea functiei de Search. Acum poti alege modul in care sistemul va genera rezultatele la cautare, respectiv daca acestea vor contine toti sau cel putin unul dintre termenii introdusi de utilizator. Pe baza noilor setari, poti alege si campurile din catalog in care se va efectua cautarea, dar si modul de cautare – exacta sau dupa structuri de cuvinte care incep cu termenul cautat.

Gasesti noile optiuni in pagina Setari afisare, la sectiunea Setari cautare.

Functionalitati extinse in aplicatia Feedback Clienti

Ecommerce

Cum sporesti nivelul de satisfactie al clientilor? Imbunatatindu-ti produsele si serviciile pe baza feedback-ului primit de la cei care au cumparat de la tine.

Instrumentele suplimentare pe care le-am adaugat in cadrul aplicatiei Feedback clienti iti vor oferi mai multa flexibilitate si vor scurta timpul pe care il dedici procesarii feedback-urilor.

Noua optiune de dezactivare temporara a colectarii de feedback pentru clientii care au primit deja un astfel de email, te va ajuta sa eviti trimiterea prea multor mesaje repetitive.

Am introdus si doua sectiuni distincte pentru administrarea solicitarilor de feedback si a raspunsurilor primite de la clienti.

In sectiunea Clienti > Cereri feedback clienti poti regasi acum evidenta tuturor email-urilor de solicitare de feedback trimise automat de sistem, alaturi de o serie de informatii cheie si de posibilitatea de retrimitere a anumitor email-uri.

Sectiunea Clienti > Feedback clienti iti ofera acces la raspunsurile si evaluarile primite, dar si la optiuni precum publicarea acestora ca testimoniale pe site, trimiterea de raspunsuri catre clienti direct din panoul de control sau arhivarea feedback-urilor pe care deja le-ai procesat.

Te invitam sa testezi noile functionalitati din platforma si speram ca iti vor fi de ajutor in gestionarea magazinului tau. In cazul in care ai nevoie de mai multe informatii despre instrumentele din platforma MerchantPro, colegii din Centrul de Asistenta Clienti iti stau la dispozitie cu placere.

Lasa un comentariu