Vrei sa vinzi cross-border? Ai tot ce iti trebuie in magazinul tau MerchantPro!

24 iunie 2022

In ultima vreme se discuta si se vede din ce in ce mai multa miscare in zona eCommerce-ului Cross-Border. Daca retailerii din strainatate incep sa vanda local pe piata din Romania, de ce nu ar fi valabil acest lucru si in sens invers?

Este drept ca a vinde pe piete din afara tarii implica o serie de provocari, dar la nivel de regiune stadiul actual de dezvoltare logistica iti permite sa abordezi aceasta strategie mult mai usor si in mai mare siguranta decat in anii anteriori.

Probabil stii deja ca platforma MerchantPro ofera un suport complet la nivel de functionalitati care te ajuta sa iti extinzi international magazinul online si sa vinzi in tarile vecine, asa ca iti propunem spre analiza acest scenariu, in care ai incepe sa comercializezi produsele tale peste granite.

Iata cateva din instrumentele care te pot sustine in acest demers:

Integrare cu eMag Marketplace pentru Bulgaria si Ungaria

Ecommerce

Daca vrei sa incepi treptat si sa explorezi pas cu pas potentialul pietei, poti incepe prin a vinde printr-un marketplace. Integrarile pe care le-am lansat recent cu eMag pentru cele doua tari vecine, Bulgaria si Ungaria, vor simplifica semnificativ tot procesul, iar daca esti deja prezent pe marketplace-ul eMag din Romania, atunci ai clar un avantaj de experienta si viteza in a lansa.

Integrarea cu eMag Marketplace disponibila in platforma MerchantPro permite trimiterea automata a catalogului de produse catre eMag, inclusiv actualizarea automata in Marketplace, sincronizarea stocurilor, dar si procesarea comenzilor venite de pe acest canal direct din panoul de control MerchantPro. Din sectiunea noastra de help poti afla mai multe despre cum functioneaza integrarea cu eMag Marketplace.

Localizare extinsa a magazinului

Atunci cand te adresezi unei piete straine, este esential sa oferi clientului o experienta de cumparare autentica, in parametrii care ii sunt familiari. Iata cateva dintre cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii cont: magazinul si produsele sa fie accesibile in limba tarii respective, metodele de livrare si plata sa fie specifice pietei, serviciul de customer support sa poata raspunde clientilor in limba locala sau o limba de circulatie internationala cu raspandire buna in zona respectiva. Pe MerchantPro gasesti functionalitatile care te vor ajuta sa adaugi amprenta locala in magazinul tau, cu un minimum de efort.

Sincronizare multi-store

Ecommerce

Daca alegi sa iti creezi un magazin distinct adresat in mod exclusiv unei anumite tari, functionalitatile multi-store permit administrarea facila a catalogului de produse – actualizarea dinamica a produselor, sincronizarea automata a stocurilor, conversia preturilor in mod automat pe baza de formule de calcul definite de tine. Alternativ, ai optiunea sa folosesti magazinul din Romania, pe care poti activa versiunea intr-o alta limba si moneda si caruia ii vei putea asocia si un domeniu separat.

Speram ca tema de vacanta pe care ti-am propus-o iti va da noi idei de business si nu uita: secretul scalarii sta in diversificarea strategiei de vanzare – fie prin extinderea pe alte piete, prin crearea unui marketplace sau prin lansarea unui nou shop pe un alt segment de produse. Iar daca ai intrebari, colegii din Centrul de Asistenta Clienti MerchantPro iti stau la dispozitie cu raspunsuri si recomandari.

Lasa un comentariu